Friday 3 January 2014

Happy New Year

陪我過1314嘅係。。。。。


老公病了一早上床休息,正12點時走出來錫我一啖就入返去訓,好攪笑。包包就一路飲奶一路陪我。。。不過佢食完就訓,完全唔知咩事啦!


第二天有朋友來探包包,帶埋個8個月大嘅bb。
呢一次係包包第一次接觸bb,佢嘅反應係呆晒咁望住人!相反朋友個b就好active,係咁玩包包啲玩具,又爬得勁快,仲可以扶住企!

我想像緊包包幾個月後可能都係咁,變左百厭星呢!
所以我真係好鍾意依家嘅包包,仲係好依賴mama,又可以畀我舞來舞去,哈哈!


之後就去了朋友嘅婚禮,包包的第一次呢!
開始認人嘅包包去到有點驚驚呀,成晚都皺眉,仲畀音響嚇親,因為包包唔鍾意太嘈太大聲嘅地方架。


一離開會場就寛容晒開心返,包包,你咁樣mama點帶你去威呀?

包包最開心就係留係屋企


迫爆mon嘅包包祝大家新年快樂呀!
(每次睇呢幅相都好想笑XD)
最近papa mama 輪住病,希望大家都身體健康呀!


33 comments:

  1. BB真係成日唔同樣, 呢篇BLOG又覺得包包唔同左樣啦~

    ReplyDelete
  2. HAPPY NEW YEAR~~~祝你地一家2014繼續開心快樂, 包包健健康康!!

    ReplyDelete
  3. 我都好鍾意而家BB可以任我地舞呀! 再過多幾個月就要看牛仔喇

    ReplyDelete
  4. Happy New Year!!! 身體健康最重要!

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy new year ar 無錯健康最重要!

      Delete
  5. happy new year
    食完識自己訓真乖仔呀

    ReplyDelete
  6. 我鍾意迫爆mon的包包呀,媽媽改名改得好好 =]

    ReplyDelete
  7. Happy New Year! 包包真係迫爆mon呀! 祝佢快高長大~ 一家人健健康康!

    ReplyDelete
  8. 新年快樂!包包愈來愈可愛

    ReplyDelete
  9. Happy new year !! 包包愛回家呀

    ReplyDelete
  10. 包包知個家夠溫暖,所以最鍾意留係屋企呢~~~~~HAHAHHA

    ReplyDelete
  11. happy new year~~ 包包好可愛呀!!

    ReplyDelete
  12. Happy new year, god bless your family ^^

    ReplyDelete
  13. Iris, 遲來的祝福,但心意不變,新一年祝事事稱心如意!新年快樂 ~

    ReplyDelete
  14. Happy new year, 祝你一家健健康康, 無晒病痛。
    祝包包越黎越靚仔有型。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包愈來愈肥仔,距離型仔愈來愈遠,:p

      Delete
  15. happy new year!~ 每次嚟都覺得包包又肥仔咗~^^

    ReplyDelete