Thursday 23 January 2014

冷衫頸巾from姑婆

papa有個姑姐係織野高手,包包喺我個肚時已經話要織衫衫畀包包。

呢件冷衫係咪好靚呢?包包姑婆話因為包包係男仔,啲紋織得無女仔咁靚。。。 但我已經覺得個pattern 好靚啦!!


見到燒腩媽同田鼠媽嘅蝴蝶頸巾,好想包包都有一條!好可惜mama我無呢方面嘅天份 (我唯一織過一條頸巾就係第一年拍拖時送畀老公嘅,仲要全低針喎!嗰時仲心中埋怨點解人地啲女友要織,攪到我唔織就好唔賢淑咁!)

咁我就問包包姑婆識唔識織,原來對佢黎講簡直easy job呀!


好靚呀!


不過其實包包仍然處於"無頸"嘅階段(因為雙下巴太勁),所以有的緊,我諗洗下可能會長啲!

依家我又諗緊想要頂冷帽。。。hehe。。。
好似好衰咁。。。

17 comments:

  1. 我無織過。因我太懶了。不過包包好可愛似公仔

    ReplyDelete
  2. 真係織得好靚呀! 包包好幸福呀! 不過對於熟手既人黎講, 織BB衫好快起貨啫~ 同埋織開會上癮架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 高手果然係高手,我應該唔會上癮

      Delete
  3. 我都覺得件冷衫既pattern好靚呀. 唔知道姑婆如果織俾女仔會係咩花呢??
    好羨慕果啲識織冷衫既人呀. 蝴蝶頸巾對佢地黎講一定係easy job la!
    我織果條已經變左形添喇...wu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 等我生個女睇下係咩pattern, haha

      Delete
  4. 真係織得好靚呀!!!以前我媽媽都係織野高手黎咖,可惜到我想學時,
    佢竟然忘記晒啦~哈哈~

    ReplyDelete
  5. 我以前都跟媽咪學過下, 但而家已經唔記得晒啦 ><

    ReplyDelete
  6. 包包好斯文靚仔, 淡定有錢剩 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好聽就叫斯文,其實係怕醜仔一名!

      Delete
  7. 件冷衫靚到好似買嘅咁呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好鍾意呀,有時唔捨得著怕整汚jo 呢

      Delete