Monday 20 January 2014

personalized calendar

話說有日老公同我講話同事用自己bb嘅相做calendar, 好靚又實用咁話。咁我呢個老婆聽到當然即刻整返個畀佢啦!上個月喺photobook1010整左calendar ,完成品好滿意呀,$48一個真係好抵!喺度post 幾幅啦。。。






我用佢個template整,有幾個template 揀架。整左兩個一模一樣嘅。

又話說我奶奶見到呢個calendar ,係咁話好靚好靚,話包包真係好抵打(反話),睇得好開心,又問我貴唔貴架,於是。。。我送左其中一個畀奶奶。

咁我就再整過啦!另外老公就嚴calendar 格仔太大,幅相太細,因為我習慣會寫野嘅,而老公係唔會嘅,咁我就用另一個template 整畀佢。

因為已經踏入一月,一印好老公就拎左返公司,無影實物,大家睇排版啦。




呢個template 可愛啲,又可以放多啲相!

後來仲畀我發現印三個以上有85折架,蝕左!

10 comments:

  1. 我都整左個比老公,可惜d 質素麻麻地,下年試你果間先 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得呢間唔錯呀,又有香港假期

      Delete
  2. 我原本都想整返個, 但搵唔到啱心水, 你呢個好好啊, 又唔貴, D格仔啱晒我添~ 有冇舊曆同香港假期架?

    ReplyDelete
  3. 好靚靚喎
    等我都整返個先
    但已經就嚟2 月 (唉)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係用左一個鐘左右,你都快啲整啦

      Delete
  4. Replies
    1. $48一個,三個仲有85折,可以去photobook1010.com

      Delete
  5. 我考慮咗好耐整唔整,諗到宜家二月都來緊仲未take action

    ReplyDelete