Friday 10 January 2014

發燒

尋日包包去打四個月針,日頭都好精靈,點知夜晚發燒!嚇死mama我啦!


呢日打兩支針,第一針時包包完全無反應,好似畀蚊咬咁,哈哈!到第二針就哇左一聲,出左房門已經無喊,叻叻!


打針前眼仔碌碌

返到屋企包包就成日好攰咁,係咁訓。

到夜晚九點幾如常訓覺,十點喊喊,走去一摸,個額頭好慶!一度38.7度!
我真係好驚,驚到喊左出來,好在老公喺度,即刻貼退熱貼,差不多飲奶就餵包包食退燒藥。

一食藥就爆喊,好心痛呀!
之後又唔肯飲奶,可能個口仲好苦!
要又抱又un又唱歌先肯飲。

12點幾我先有得訓。好在半夜再度,已經退左燒,但佢就成晚ee ar ar,要我抱佢暗佢再訓。成晚起左身四五次,第二朝要返工,完全無覺好訓!

一早同包包講good morning 已經識笑,mama辛苦點都唔緊要,最緊要你無事!!

養兒長憂九十九,唉,有排憂呀!

12 comments:

  1. 陰公, 我完全明白個份擔心。就算明知係正常針燒都會好唔開心同好憂心...
    做人父母唔容易呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,老公都話打針後發爆好正常唔使太擔心,但做阿媽嘅點會唔擔心呢!

      Delete
  2. 發燒真係好擔心, 好彩包包好叻咁快退燒~

    ReplyDelete
  3. 小朋友發燒真係會好擔心,妹豬頭嗰幾次發燒我都忍唔住喊

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,老公都話打針後發爆好正常唔使太擔心,但做阿媽嘅點會唔擔心呢!

      Delete
  4. 打針後發燒係正常反應,跟足姑娘吩咐,飲多d水,塞肛,用退熱貼,好快就會退燒。唔駛太擔心既,為母則強嘛~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,老公都話打針後發爆好正常唔使太擔心,但做阿媽嘅點會唔擔心呢!

      Delete
  5. 下次打完針之後,回家比佢食退燒藥先用作打底,就算未燒都食,這樣的話冇燒得禁高架! 以前我d仔女都係錦做!

    ReplyDelete