Friday 17 January 2014

mama出trip

基本上我係好少出trip,一年都無一次,呢一次都只係去上海三日。已經返左黎啦,第一次離開包包咁耐,真係好掛住個仔呀!


唯有同包包video call 啦,但佢好似好唔願意咁,究竟認唔認得電話裡面嘅mama呢?


就算夜機返,返家後再攰我都要餵包豬飲奶,見住熟睡中嘅包包,好開心,好滿足,包包真係好可愛!雖然只係無見幾日,但我覺得佢老積左,多
左頭髮呀!

雖然要出trip,但正正畀機會我休息一下!
每天餵完11點幾嗰餐先訓,半夜要成日醒睇下個仔,六點幾就畀佢整醒晒,第二朝返工,星期六日又無得訓晏啲,長期如此,都幾攰。但我知道好多媽媽仲辛苦,我又唔想包包同工人訓,頂硬上!

10 comments:

  1. 我都係幾辛苦都要自己睇番個仔瞓覺, 唔會俾佢同工人瞓, 萬人工人resign會好麻煩, 因為bb慣咗佢, 無咗佢唔得~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,而且主要係我唔想佢太痴姐姐,想個仔多啲依賴自己!

      Delete
  2. 出trip真係可以自己唞吓,不過又會好掛住個仔。
    加油呀。。辛苦係會有回報架!

    ReplyDelete
  3. 我上次又係出咗trip3日,真係超掛住妹豬,不過可以襯機休息吓都真係幾好

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實三日都acceptable ,休息下都好,哈哈

      Delete
  4. 包包多咗好多頭髮呀~
    我明你心情呀, 好矛盾咁架嘛, 個仔跟自己又攰, 唔跟又掛住佢, 我都日日係咁掙扎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,點都想個仔痴自己多啲!

      Delete
  5. 我囝囝這陣子病了要吃葯水,多飲了水,晚晚半夜都去夜尿尿,攪到我地無攪好瞓+_+

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無覺好訓真係好辛苦!希望你仔仔快啲好呀!

      Delete