Monday 30 December 2013

將來

聖誕節期間去了看容祖兒演唱會,其中有一part係講媽媽的愛,我真的聽到眼濕濕。做了媽媽後深深感受到媽媽的愛。。。

容祖兒扮大肚,更加令我想起包包出世時嘅情形!

同一日在fb睇到下面幾幅漫畫。。。









我睇完真的流左幾滴眼淚,講出來可能有點傻,但我已可以想像將來包包可能唔得閒理我地倆,甚至可能會在外國生活。。。

不過,包包,mama只希望你做個有愛心,有品德,有上進心的人,可能將來的你不會記得媽媽有多愛你,可能你會忘記自己曾經有多愛黏著媽媽,但正如最後一幅圖所寫。。。

時光總要豐滿你的羽翼,帶你去更遠更精彩的地方。在你還那麼依戀我的時候,我會盡可能地陪伴你,享受這只屬於我們的短暫又幸福的時光 。

*********

有時我諗我想太多了,是母愛氾濫嗎???

11 comments:

  1. 我都有睇容祖兒。我真係喊左。但吾敢抹眼淚!怕比人笑。當佢唱完成首歌先抹。忍得我幾辛苦。腦部只有我媽同個囡

    ReplyDelete
  2. 其實我都係個傻媽媽, 做左亞媽後, 我好易喊, 但我又要好堅強去做亞媽呢個角色,
    有時little k成日扭計時, 我會提醒自己一定唔可以覺得佢煩, 因為佢從來都無要求過我佢要黎呢個世界, 係我同老公要帶佢黎既, 所以我會好好珍惜佢黏著我地既日子

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講得好好呀,我都勁易喊,我從來唔會嚴包包曳,反而成日怪自己做得唔好

      Delete
  3. 我都有睇到呢幾幅圖呀, 真係睇到眼濕濕...
    望住BB心情係好矛盾, 又想佢大個又唔捨得佢獨立, 而家一有時間都攬住抱住BB
    因為可以攬的時間好短暫

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀好矛盾,but anyway enjoy every moment !

      Delete
  4. 最後一段使我流淚了。。。
    時光總要豐滿你的羽翼,帶你去更遠更精彩的地方。在你還那麼依戀我的時候,我會盡可能地陪伴你,享受這只屬於我們的短暫又幸福的時光 。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我每次睇都眼濕濕,又畀老公話我傻

      Delete
  5. 我以前都已經容易喊,有咗BB之後變得更加感性。人真係好矛盾,好想見到佢快高長大,但又唔捨得佢大得咁快

    ReplyDelete
  6. 我有幾位剛當了媽媽的朋友去睇joey不約而同都話對呢part感受最深,只係睇你的分享都感受得到母愛的偉大。
    包包,當你長大後記緊要疼惜父母!做個有品德和善良的人。

    ReplyDelete