Wednesday 29 January 2014

2013 Xmas 私影

親手媽媽好自然的幫包包影了不少相,但問題在於我跟本沒有時間處理呢堆相,好多相片想分享啊!

聖誕節時幫包包在家影相,我還特意淘了張白地毯,雖然沒有像影樓般打燈,但我自己認為效果都ok呀!

只是呢隻包豬當日好不合作,因為在扭眼訓所以眼仔矇矇,仲係咁捽眼攪到左眼紅紅的!但因為沖涼後就會換衫所以一定要呢個時間影,mama都唔想阻住你覺覺豬架!

玩口水


大字型。。。mama包包好眼訓。。。哈哈


聖誕帽有點大。。。
 眼仔矇矇


包包對呢個little christmas tree 毫無興趣


mama影完未呀。。。。。


喺包包極不合作下影到咁樣算不錯了! (自我安慰)

9 comments:

  1. 影得好好呀! 唔駛去影樓影呢~

    ReplyDelete
  2. 好可愛呀, 包包仲係處於 "任人舞" 階段, 再大啲好難影到佢乖乖咁訓喺度喇

    ReplyDelete
  3. 包包真係好白淨同好乖咁....

    ReplyDelete
  4. 影得好好呀~~~你唔講,我重以為包包去咗影樓影添!!

    ReplyDelete
  5. D 相好OK呀, 之後會唔會個個月都影輯相? 用白色地氈影相真係唔錯呀!

    ReplyDelete
  6. 好得意呀。自己影,已好有水準呀!

    ReplyDelete
  7. 好得意呀, 而且包包好乖無扭計, 任得你舞。
    祝你地一家身體健康, 同老公甜甜蜜蜜. 包包快高長大。

    ReplyDelete