Wednesday 22 January 2014

包包的玩具@3months

包包仲細,未係好識玩玩具,所以我主要畀啲可愛有聲嘅玩具佢玩。


左邊起:
~sophie , 開頭無咩興趣,可能太大隻,但幾鍾意佢嘅bibi 聲。依家鍾意咬佢。
~lion bubibu, 按個body可發出bibu 聲,包包最鍾意嘅玩具,依家仲會用手拎住佢,有時同包包出街會帶埋佢
~shake shake 沙沙,發出沙沙聲,又colorful ,但懶豬包嚴佢重!
~bear bear long long, 唔知點解包包對long long 無咩興趣


~右邊嘅電話包包好鍾意、會閃燈、發聲,有音樂!依家長期掛喺佢張私家椅。我成日學個電話講heLLO! 個lo音特別高嘅!包包聽到會笑。
~左邊嘅包包反而毫無興趣!可能太大舊太重!


呢張就係佢嘅私家椅,我知好多人都有買,喺我諗緊買唔買時就有個親戚送左呢張畀我,雖然係二手同舊版,但佢唔使錢,我一啲都唔介意!


包包都好鍾意,仲可以掛住佢心愛嘅電話!依家好多時都會放佢喺度坐,同佢玩同傾計。




訓喺度玩嘅玩具。我記得包包初期係訓喺度唔郁架,但差不多三個月時佢手仔開始識玩,但腳仔就未夠長


依家嘅包包已經可以手腳並用咁玩啦!我覺得畀bb練下肌肉都幾好,有時佢玩一陣已經會攰

我係一個好節制嘅媽媽,唔會亂買玩具,也不想包包擁有太多玩具而唔珍惜。所以我希望畀包包玩嘅玩具都係益智一啲嘅!

10 comments:

  1. 係呀, 千其唔好買咁多, 小朋友玩一玩又唔玩架啦

    ReplyDelete
  2. 包包大個咗好多呀,同埋多咗好多頭髮, 好可愛
    我都以為我節制架, 但有時見佢識玩件玩具, 又覺得好開心, 好想買, 唉

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦啲頭髮生得好慢,但我好多頭髮架喎!我希望我一直忍到啦

      Delete
  3. 包包好斯文,好宮仔骨骨呀! !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好聽嘅叫斯文,其實佢係怕醜仔!

      Delete
  4. WOW..包包大左好多呀!!!
    佢個樣係C文樣~~HEHEE

    ReplyDelete
  5. up to this moment, i still haven't bought a single toy for Theo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 上面的只有sophie 係買,其他都係人地送的,不過我都好鍾意呢!買玩具畀bb,好開心架!

      Delete