Tuesday 21 January 2014

派碌堆

好多人都知圍村人如果添丁,正月十五係會點燈。

而派碌堆就係通知人地我家今年會點燈,到時記得黎食粥呀!

碌堆係解煎堆碌碌,不過依家賣煎堆嘅人愈來愈少,取而代之嘅係派蛋糕仔。

呢啲傳統野,當然又係我奶奶負責。我當天要上班,沒有看到奶奶每戶派嘅情形,只在上班前影低呢幾箱蛋糕仔。




奶奶話派左六百多個。。。。
圍村人真係多野派。。。
其實我同老公結婚時都派過一次。。。
都係嗰句,開心事,唔計較得咁多。

奶奶都有按傳統,買左三十個煎堆,但就自己人先有得食。

每個門頭四個蛋糕仔一個煎堆。



新鮮熱辣嘅煎堆真係好好味呢!

好期待今年嘅正月十五,我已經請定假啦!

10 comments:

  1. 睇你嘅分享好開心呀, 我好鐘意傳統嘢架, 但有感依家好多嘢都變晒質喇, 好開心依家香港哋仲有圍村人咁守住傳統唔俾佢流失
    期待你更多嘅分享

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我都覺得好幸運有份經歷,我都怕去到我個仔嗰代會無晒呢啲習俗

      Delete
  2. 我知有點燈, 但派碌堆真係唔知, 哈!

    ReplyDelete
  3. 原來叫碌堆架?? 我一直都以為叫"屋堆" XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係問我奶奶咩叫碌堆我先知呢個term!

      Delete
  4. 聽你講先知點燈前要派煎堆畀人,期待你分享點燈嘅盛況呀

    ReplyDelete
  5. 我個仔都有派蛋糕呀! 上兩個星期派完, 無派煎堆~ 又但情人節當日點燈, 我都已經請定假了~^^

    ReplyDelete
  6. 圍村人的傳統真係好開心,好特別呀

    ReplyDelete