Friday 18 March 2011

關島蜜月day 4

呢日要返香港呀, 真係好唔捨得...


一早我地再去玩浮潛, last time 去睇d魚魚啦...



玩完之後梳洗好, 我地係check out前猛影相...



KENNETH晒到黑晒, 件衫又黑, 個相機唔知點解影親佢都暗左, 我又無問題喎...



唔知幾時先可以再咁hea呢??



影完相我地就check out, 去食lunch lu... 今次我地搭DFS既free shuttle, lam lam bus太貴啦...


我地去左FRIDAY'S, 呢日目標係burger!


個環境好好, lunch time都唔太多人...





our drinks



呢個成塊面咁大既係洋蔥圈, 關島既洋蔥好大個??? 洋蔥圈炸得好好, 脆又唔粉, 好味!



我個burger呀



KENNETH個burger



KENNETH要左個ultimate burger, 佢話要試下一啖咬唔晒既burger喎...



我地要左個combo, 有甜品送埋, honey bread with icecream, 不過好甜呀, 唔好食!



burger同個環境都幾好, 我地order左個combo所以貴少少...



lunch之後, 我地就去左PIC行....


關島除左Sun & beach之外, 最出名就當然係chapels啦... 見PIC近近地就行左過去...


PIC真係好大呀, 淨係Pool都有4個, 好o岩一家大細... 再行遠d就係beach啦...


向St Laguna Chapel出發



有wedding呀, 所以唔可以行埋去睇...



真係好靚, 呢日仲要無咩雲, 勁好天! 可惜唔可以入去參觀啦...



PIC既beach, 有風帆同canoe, 樹少d, 太陽傘多d...



不過比我地Fiesta個beach更多石仔, 一定要著鞋落水...




見到個網床, 即刻試下... haha...



PIC好大, 好多地方坐同hea, 因為未夠鐘, 我地就hea左陣先返Fiesta...



5.30pm, 就有人接我地去機場啦...


關島byebye...


關島真係一個好地方... 希望有機會再黎!!

8 comments:

  1. 柏。拉。桃 。PPHEA18 March 2011 at 19:41

    你遲過我結婚, 但係早過我去honeymoon呀~ baby~
    [版主回覆03/18/2011 12:11:00]我老公話結完婚即去honeymoon先開心喎... 做咩咁耐唔寫blog呀?

    ReplyDelete
  2. i like it !!

    ReplyDelete
  3. 個Chapel好正呀!!

    ReplyDelete
  4. 關島chapel真係好靚呀^^ 又藍天碧海~ 小妹的店是剛剛起步,得閒可以入黎睇下支持下~~

    ReplyDelete
  5. 好4日真係唔夠...出年要再去過
    [版主回覆03/23/2011 09:29:00]係呀, 好想再去!

    ReplyDelete
  6. 睇晒喇, 睇完都好想去呀, 我最鐘意係hea呀, 哈哈
    [版主回覆08/14/2011 00:36:00]係呀, WEDDING咁多野攪, HONEYMOON最好去HEA, 咩都唔使諗!

    ReplyDelete
  7. 請問dfs 坐free shuttle 返hotel 大約要幾耐呀? thanks!!
    [版主回覆07/06/2012 09:52:26]上車大概5至10分鐘就到,好快!不過反而係等車耐,有時miss左一班就要等耐啲先有下一班

    ReplyDelete