Thursday 17 March 2011

關島蜜月day 3

呢日心情又緊張又興奮, 因為係我人生第一次揹樽潛水!!!


一早8點鐘, 個guide就車我地去到fish eye 魚眼公園



唔知係咪太早, 真係無咩人...



除左我同KENNETH, 就只有一個台灣人, 個guide叫Steven, 係講國語(當然識講流利英文), 一個guide帶3個人, 而只有我一個係唔識游水(咁我就可以完全"霸"住Steven啦^^)


呢度無changing room架, 得個好細既toilet, 我地著定泳衣打底, 就喺車旁邊換潛水衣...


個氧氣樽好重, 但Steven話我o個個已係至輕既氧氣樽啦... 換好衫, 揹住個好重既樽, 我地就係上面2棵椰子樹中間, 行出海... 因為仲早, 都有d凍, 不過慢慢習慣左就ok...


我地行到去水深到shoulder既位, Steven就開始教我地點呼吸, manage耳壓, 遇到問題時點做, 又教我地做手勢於水底溝通, 點樣餵魚... 我覺得佢教得好好呀, 又識講笑, 仲不斷安撫我 (我好緊張)... 我地著蛙鞋後先o係淺水地方試潛, 到大家都ok時就開始向前游...


因為KENNETH潛過水, 佢問Steven:


KENNETH: Where is the emergency button?


Steven: I am the emergency button, any problem, press me!


(笑死我... 不過對我黎講, 我係會一直捉住Steven, 所以唔太驚!)


一開始我都係好緊張好緊張, 心裡面只係提住自己"吸氣... 呼氣...吸氣... 呼氣...", 一直捉住Steven, 但當我見到d魚時就忘記左緊張, 因為海裡面太多野睇啦... 恕我見識少, 我未見過咁多又咁大既魚架 (除左海洋公園個魚缸).... 我地仲見到魔鬼魚, 好大條, 嚇死我呀, 但又好興奮有機會咁近距離見到佢...


Steven又會俾腸仔我地餵魚, 我又好驚d魚咬到我, Steven會幫我地影相, 我又要顧住擺pose... 不過KENNETH真係俾魚咬到, 佢掛住影相, 條腸仔俾條大魚噬左, 仲咬到佢手指... 我就差d俾魚咬到, 攪到我之後唔敢再餵, 但係KENNETH同個台灣人餵魚, 我就喺旁邊度睇, 見到好多魚游埋黎,都睇得好開心... Steven見我唔敢餵, 就喺我面前餵魚, 我係見住d大魚張大個口食野, 有d魚好醜樣架... 之後.... Steven仲將條腸仔"sip"左係我個頭 , 引d魚埋我身!!! (我係上左岸先知ja, 不過d魚又唔上當喎...)


我地又去摸下d 珊瑚, 用腸仔引d珊瑚魚(好似finding nemo既魚仔), 摸下佢地, 佢地又縮下, 真係好得意... 開頭我係捉住Steven隻手, 後來我就捉佢條繩, 再自己亂游...


下面係Steven幫我地影既相, USD20買隻CD, 有晒我地既相, 當然唔係張張都靚, 不過就絕對值得買呀! (話說ABC要USD11買一張相, HYATT要USD15買一張相!)


剛開始, 我地都唔敢鬆開手, 抓住條繩....




睇下條魚幾大條...



yeah... 好多魚呀... d水真係好清...











後面條梯係俾海底漫遊既人落黎(即係好似太空人o個d)



yeah, 我成功啦... 真係一次好好既experiance!!!!



我地喺水裡面都半個鐘有多, 上水時d人先開始潛, 而且都幾多人, 慶幸我地一早黎到!


之後就沖身, 換衫走人...


返到酒店先11點幾, 即刻訓返陣... 游水真係好攰 (雖然我唔識游, 但對腳都要係咁踢水架...)


訓醒之後就去食lunch啦... 天氣一樣係咁好... 每日都忍唔住對住個海影相....




今次我地試下搭bus, 關島人其實人人都有車, bus主要係俾遊客坐... 紅色既叫lam lam bus, 我地係第15個站... 好容易搭...



等車無聊影... KENNETH眼中的IRIS... HAHA...



朝早KENNETH俾魚咬到既傷勢, 好彩都唔太傷...



lam lam bus



上車時同司機講邊度落車就得




one way = USD3, 好貴呀! (one day = USD10)



呢日我地去左 E記 介紹, TUMON SANDS PLAZA既JOINUS(唔就得個日文名), 食日本Teppanyaki... 係我地前面煮, 不過一d都唔覺油煙...



ice tea and salad



我地叫左2個set menu, 有beef, chicken, salmon, prawn + some vegies...



好味... 不過beef有少少overcooked... prawn係用bacon包住, 最好味!




食完lunch我地就行返去DFS搭free shuttle, 都只係行10分鐘, 慳返USD6!


返到HOTEL我又去玩水同影相, KENNETH就晒晒晒...





玩左一陣我地就返房沖涼...


其實我帶左件淘寶婚紗去架... 不過我無膽著住婚紗落下面影相... 2個人自己幫自己影好似好傻咁... 所以只於房同露台影... 唔緊要啦... 都係留個念啫...



自己幫自己化既妝... 不過不失吧...



跟住就去食DINNER啦... 我地又去返PIC對面既Royal Orchid, 今次食ribs & steaks!


TONY ROMA'S (香港都有但我地未試過, 不過始終唔同地方應該唔同既)



因為唔見左張單, 唔記得order左既野叫咩名...


KENNETH'S:



我既:



都幾大碟, 不過係RIBS, 所以我都食得晒... 我地兩隻RIBS都好好味, D肉好"淋"唔痴肉, 用刀叉食都好容易... 我o個幾隻蝦都好好味, 係燒過... KENNETH 個薯蓉都好味, 不過KENNETH o個2舊steak就一般, 計埋beer同ice tea, 呢餐成USD70, 雖然貴D, 但真係好好味!



呢度好FULL架, 好多人等位, 我地都係坐BAR枱先快D有得坐 (太餓唔理啦!)



第2日就要返香港啦, 食完DINNER之後我地就行去KMART買手信... 行過去都只係10-15分鐘, 我地酒店個location好好...


之後我地返酒店樓下既Haagen Daza食雪糕... 日日經過都話要食, last night in Guam, 一定要食啦... 比香港平少少, 不過唔多, 但有好多款色, 有smoothy, sunday etc., 我地仲好飽, 只係食少少...



要返房執野啦 ...

9 comments:

  1. 哎呀, 咁快就要走唔夠玩呀
    [版主回覆03/17/2011 16:45:00]係呀, 我要返學, 唔可以去咁耐呀...
    我諗幾年後可以同小朋友再去 (如果有) :p
     

    ReplyDelete
  2. 魚魚好大條呀!!
    [版主回覆03/18/2011 09:38:00]係呀, 開頭都有d驚架... 後來俾個guide笑我地食咁多魚, 就佢咬返一下都抵啦...

    ReplyDelete
  3. 呢張好好 feel 呀, 好似係出面影既婚紗相咁, so sweet ^.^
     
    [版主回覆03/18/2011 09:42:00]影左幾十張先有一張好少少ja... haha...

    ReplyDelete
  4. 請問係邊間買婚紗? 可以 share 條 link 給我嗎? THX
    [版主回覆03/20/2011 22:52:00]我買既係呢件:
    http://item.taobao.com/item.htm?id=3541777969
     

    ReplyDelete
  5. 個海好靚呀~~~好多種色.  仲有STEVEN 講果句 "emergency button" 好好笑.
    [版主回覆03/22/2011 16:10:00]係呀, guam真係好靚架... 你都快d 寫honeymoon啦... 我都好掛住澳洲呀....

    ReplyDelete
  6. 我都係响" emergency button " 個句度笑左出黎…
    張post wedding 相好SWEET呀~~~ 去關島陽光與海灘下都不錯喎,三日夠唔夠玩﹖
    [版主回覆03/22/2011 17:27:00]其實有4日玩(晚機返), 如果只係玩水都夠, 但如果想多d觀光同shopping就唔夠啦... 不過洗美金好貴呀, 都係不宜久留... haha...

    ReplyDelete
  7. 寫左day 1 喇...big day 都要押後.

    ReplyDelete
  8. 我見有個評語話手工好差, 真係架?
    [版主回覆03/24/2011 09:42:00]我又唔覺好差, 其實有好多blogger都買左呢條, 用黎影相我覺得worth, 當然無model著既咁靚啦, 而且有點娃娃裙, 可能會有少少肥, 但個拖尾影相會好靚... 如果你唔急, 等我呢一兩日開個post講我2條淘寶裙...

    ReplyDelete
  9. 請問你jion邊間揹樽潛水? 邊到join? 幾錢左右? thanks!!
    [版主回覆07/06/2012 10:12:44]香港join package第一日會有個city tour 係送嘅。個tour guide 會有好多其他tour報,sorry我無左個contact 啦,個guide叫Billy... 價錢都忘記了,都係數百元,十分值得的!

    ReplyDelete