Monday 7 March 2011

大婚後感

籌備年幾既婚禮已順利完成, 而HONEYMOON都去完啦.... 婚禮好順利, 家人都好滿意, 朋友FEEDBACK都好好.... HONEYMOON就超開心, 真係好鍾意關島(GUAM)呀, 我仲人生第一次潛水, 真係又驚又開心.... 強烈推介大家去關島HONEYMOON呀!!


講返婚禮, 老實講婚禮前幾個星期我係好唔開心, 因為好多野都要我去理 (人地成日話交俾人就得, 但唔知係我緊張過頭定身邊人懶懶行, 十萬樣野都要我去理!) 而且成日好似"阿毛"咁自言自語, 埋怨點解人結婚我結婚, 我咁多野攪架?? 點解我地要用多咁多錢?? 唔想擺酒既我一方面又要CONFIRM人地黎唔黎, 一方面又係度話早知咩人都唔請 (咁就唔使CONFIRM啦!)


婚前3日,我老公(當時仲係BF), 就真係好輕鬆, 叫我休息下, 又叫我唔好緊張, 但係當時連座位表都未排 (註: 我地擺四十幾圍), 我就係咁對住電腦, 佢就睇波, 真係嘔血... 婚前一日, 叫我早D返屋企, 但當時所有FILE都未PRINT, 仲有一D野未READY, 我返左屋企邊個整???


大日子o係我都未有心理準備之下就到左,  所以都唔識緊張... MUA到左我家我先起身, 坐花車去男家時我o係車上訓著左 (因為路程都幾長)....


呢個婚禮真係kill左我好多細胞, 嘔左幾LITE血, 又提升左我EQ同忍耐力, 而且俾我知道邊D先係我真正既朋友...


但係到宜家呢刻, 所有野都係值得的!!!!!!


當我地見到父母開心既樣, 賓客既positive feedback, 朋友們影左勁多相... 所有既辛苦都係十分值得!!!


下面係一好友在FB寫俾我既MSG,


"結婚一世人一次!而且我覺得你好西利,年多的時間又要讀書又要裝修又要籌備婚禮,自問我就一定唔得。你們的婚禮仲要係我見過最正的一個,雖然唔係百萬婚禮,但係睇得出你們花左好多心思,令到自己同賓客都非常投入同享受你們的婚宴。值回票價,直頭超值添呀!!俾滿分你呀鄧太!! (我好少讚人架!!)"


真係好感動! ^^


雖然我地婚禮上用既ITEM唔係最靚最貴, 但都係我地用心揀選的...


而且我地既宗旨係多人留意既用貴D, 少人留意既慳D... 而且盡量唔好製造太多垃圾(環保呀!), 唔好買太多唔等使既野, 所以我唔會有婚後物資賣, 只有十分少既用剩物資都會轉送快要結婚既友人, 真係好啦!!


(不過婚宴用上魚翅, 40多圍, 鯊魚們好對唔住, 我都唔想架!)


當然都要好多謝我D姊妹, 特別係我伴娘 (LOVE U ^^), 真係辛苦大家啦... 無左你地我係唔能夠安心做個靚新娘架!!!


我會慢慢寫婚禮既一切, 不過我要忙工作, 忙功課同MIDTERM, 相信會寫得好慢, 但我堅持一定要寫, 我好想好想寫低呢段咁重要既日子!!!


我地既Q版公仔, 可愛嗎?? ^^




I really like it !!!


各位BRIDE TO BE要加油呀!!! 一切辛苦到最後都係值得的, 努力!!

No comments:

Post a Comment