Saturday 22 May 2010

Monalisa 揀相日

2011年5月21日


擔心左2個WEEK, 終於都去MONALISA揀相啦....


搭緊船去馬灣, 好緊張呀!!



一去到, 個姐姐話"小姐, 電腦顯示你係聽日睇相喎", 下????? 有無攪錯呀???? 因為我地更改過日期, 我懷疑係個staff mark錯, 因為我同KENNETH都好肯定係呢日!!


Anyway, 我地山長水遠入到黎, 有無得睇先?? 因為佢地要去揾番我地D相出黎, 於是我地等左差不多30分鐘, 先至有相睇, 幾驚要再黎過呀...


我地有250幾張相, 一睇完, 雖然無嘩一聲既感覺, 但比想像中OK, 因為我地影o個日下午都不停落雨, 好驚出黎D相好差, 又可能因為無期望, 所以睇完都覺得唔差...


最開心係KENNETH今次表現得好好, 雖然一開始個樣有D呆, 哈哈, 但WARM UP之後好多都有笑容(唔係好假o個種), D相又無我想像中咁STANDARD, 我地重揀左好幾張係攪笑既, D相唔係話好靚o個隻, 但影到好開心o個種感覺! 下午落雨但D相完全唔覺, 重幫我地KEY左個藍天, 效果好好,勁呀!! (不過我個包包臉還是跟住我, haha....)


其實我地去之前已經傾好只買SOFT COPY走, 因為我地有本FREE相簿人地送既 (不過唔包執相同當然無MONALISA相簿咁靚啦) ... 而且一心諗住相簿最後命運都係"床下底"!!!


(可能好多人入MONALISA之前都係咁諗, 但出黎之後就.........) HAHA....


我同KENNETH經過上一次揀相之後, 今次好有共識, 好快我地就揀左71張, 好多單人相都放棄左 ....


我地個sales係SUKI, 佢都OK既, 會行開俾我地兩個傾, PACKAGE外既相要$118一張, 而DESIGN相簿佢點都SELL一SELL我地... 我本來講左咩都唔要, 但佢又自動OFFER另一個平D既但包少D野既.... 最終我地都敗係佢手上, 要左DESIGN相簿... 主要係因為佢會幫我地執晒D相, 其實有D懷疑MONALISA係咪真係會執晒D相????


之後重SELL我地加大油畫同加多D相, 無錯個PRICE好ATTRACTIVE, 不過已經OVER BUDGET啦, 而我又覺得真係無需要加大油畫, 所以都係SAY NO, 我都覺得自己好勁, HAHA.... 而SUKI都好無奈, 我覺得佢嚴我地買得少, 有D唔高興...


成個過程真係要話一話KENNETH, 成日都話"無所謂, 你鍾意就得", 激死!!


想知我個OFFER請私人留言, 如果我買貴左唔好話我知, THX, HAHA....


相版佢話一個WEEK內會SEND俾我, 但我會SET PRIVACY, 想睇既請MESSAGE我....


(我地坐個位偷影唔到呀!!!!)


 

No comments:

Post a Comment