Thursday 27 May 2010

北上買浴室套櫃+傢俱 (1)

2011年5月15日


因為KENNETH姑仗做木工, 所以廚櫃都交俾姑仗做, 當然收既係"香港人"價錢, 不過姑仗一定造得好, 貴D都值既.... 本來諗住浴室個洗手盆櫃都俾姑仗做, 雖然姑仗已經平左俾我地, 但都唔夠北上買一套咁平, 為左慳錢我地又要北上啦....


呢日我地都係去寶安北路, 去左家樂居, 樂安居同家之福家居中心...



樂安居


我地先去樂安居, 不過有D失望, 因為個商場好細, 行左一陣就走啦...


家樂居


之後就去家樂居(即係我地買磚o個度), 講店舖就好多間, 有成十幾間, 我地都行左好耐, 原來宜家興用黑色玻璃做櫃面, 不過我地想要白色櫃面, 而訂造既話玻璃面尺寸會易就d... 點好呢???


成套 (鏡, 盆, 櫃, 水龍頭)都係RMB2200 (未講價)



可以用綠色玻璃... 呢度D鏡, 盆, 櫃, 水龍頭都可以任你配搭, D花同顏色都可以轉, 好FLEXIBLE... 都有心水, 不過未係好鍾意o個隻...



家之福家居中心


之後再去埋家之福家居中心睇傢俱, 估唔到都有一兩間賣浴室櫃, 終於俾我地揾到白色櫃面(用石英石), 重要平D... 果然不枉我地山長水遠黎到... 我地決定下次黎買!! 下一篇再POST相....


我地重睇埋電視櫃, 飯枱等等, 諗住下次黎一次過買晒...


睇中左呢 SET...



or 呢set



嘩, 呢日行左好耐好累呀...


之後KENNETH請我去"水立方" MASSAGE.... 磨砂 + 香薰按摩... 正!! HEHE....


 

2 comments:

  1. 我呢排都上左去幾次, 記住講多d 價呀. 最好帶媽咪上去, 因為佢會蝦我地靚好, 唔俾咁平.
    [版主回覆05/27/2010 11:23:00]我都係咁覺得, 無辦法, 我地媽媽都唔得閒, 而且其實mami都唔係好識講價,你就好啦~

    ReplyDelete
  2. 想請教下家樂居同立興近唔近啦?行路去得唔得啦?
    [版主回覆10/23/2011 18:29:19]行去得,不過要15分鐘,夏天會有些熱!

    ReplyDelete