Thursday 6 May 2010

磚安全到達

2010年4月29日


D磚終於都平安到達KENNETH屋企(只係四日就到).... 其實係東鵬耐, 本來能強葉小姐話可以早D既... 可惜呢日落足成日雨, D磚只可以放o係花園先... 好可憐....


因為落雨所以用凡布遮住... 旁邊堆野係拆完廚房同廁所既垃圾....



前面o個堆係東鵬廳磚



後面既o個堆係其他(塊布好污jo所以唔打開啦), 我地足足有近三噸磚, 好勁呀~



後記:


送貨CF話用大車入唔到我地屋企 (我地住圍村D路細),話要加$300轉細車!!! 好在KENNETH唔理佢地, 因為送貨係佢地責任, 有咩理由入唔到要我地加錢!! 最後架車都入到黎, 都唔知係咪想呃我地錢!!!


而我地裝修CF好好, 無收我地錢幫我地搬D磚上樓... (見到有BLOGGER話送貨CF俾錢都唔肯搬, 攪到好煩)


不過D磚好好, 無點爛, 好開心.... 但係CF因為知我地買大陸磚, 驚運到黎有D會爛, 預鬆左, 攪到我地買多左, 特別係廳磚, 幾塊都幾百蚊架... 不過算啦, 多好過少...

No comments:

Post a Comment