Tuesday 4 May 2010

北上買磚之旅

2010年4月25日


今日一早起身, 同KENNETH屋企人一行7人9點半就出發去羅湖買磚!! 有KENNETH阿叔阿嬸, 阿嬸係內地人(宜家變左香港人), 有人幫手講價, YEAH!! 又有KENNETH姑姐姑丈, 姑丈係做木工, 都識裝修既野, 重有KENNETH爸爸, 我地太幸福啦, 咁多人同我地去!!!


去之前我已經上網做晒RESEARCH... 人地話買磚寶安北路o個邊會平過田貝o個邊, 而且上面地方大到行幾日都行唔晒, 所以今次目標明確, d人話去"家樂居"買磚好, 就鎖定去"家樂居"!!


我地去左落馬洲過關, 再轉的士去百安居羅湖店(B&Q), 同個司機講去羅湖B&Q就得,大概三十幾蚊... 因為都係第一次北上睇建材, 阿嬸建議我地去B&Q行下先, 等自己有個idea, 同埋望下d價錢, 睇下係咪真係家樂居平d... 一去到... 好大呀, 好興奮... haha... 我地只係去左磚o個個area, 大陸好在地方大, 有好多show board, 砌好一幅幅牆, 見到晒砌出黎既效果, 唔似香港咁只得一塊磚, 要自己想像... 而且有好多"大陸名牌"既磚, 如果有d人驚大陸磚既quality, 可以買d大牌子既(大牌子就會貴D!)... 而且價錢真係.... 嘩嘩嘩.... 好平呀, 見到一隻我地諗住用黎做廚房既磚, 個花一模一樣, 平過hk一半有多!!! 不過當然其他都有平有貴啦~ (但係都係家樂居平D)


黎到呢度已經覺得真係無黎錯呀!!! 我一定會再上黎行晒成個B&Q!!



之後我地就行去家之福o個邊, 因為家樂居o係家之福隔離, 我地唔識路架,要問人先去到, haha...  B&Q出去轉左出番寶安北路一直向前行, 就見到家之福, 家之福之前有條路仔, 有大大個牌寫住家樂居... 不過佢個門口就差D, 好似貨倉咁,好在裡面都OK....


SEE THE BLUE LINE



家樂居有ABCD區, 賣磚既係A區, 由D區入, 經過DCB區,好多唔同材料睇, 攪到我地行下睇下, 好慢先行到去A區... HAHA...


賣磚既大大話話有十幾廿間, 好在我已上網SEARCH左人地用過OK既店同品牌!!!


其實間間D磚都差不多,我地第一要搵左廳磚先, 因為對廁所廚房磚要求唔高... 但行左幾間都唔啱, 見到HK睇過既廳磚(2"X2"), HK賣HK$68, 呢度賣RMB32!!! 因為平磚睇唔啱, 我地決定去中國十大名牌磚既東鵬睇, 東鵬D磚貴DD, 但真係靚D, quality好D!!!


大陸買磚, 有標價(即係你見到個價錢牌), 睇啱就要問下佢地"優惠價", 優惠價已經平過標價好多, 如果真係有心買, 就要再講價, 平幾多就要睇你口才啦, 不過幾蚊塊既磚通常都只係再平到一蚊幾毫... 有D人見你唔係真係有心買, 就會話優惠價已係最平...


去到東鵬, 終於見到一塊比較心儀既廳磚, 因為我地既要求係白色但唔可以全白, 有紋但唔可以太花, 要半拋光又唔可以太光... HAHA...


標價RMB97.5 (2"X2") ,優惠價RMB6X,  之後我地話真係好想買但太貴啦, 佢就俾RMB59, 我話真係買唔起, 又話幫襯佢地買埋廁所廚房磚, 最最最後講到半價RMB48.75!!!! 網上D人都話品牌磚減得好少.... 不過我地都OK啦, 雖然大陸磚四十幾蚊都算貴, 但係"名牌", 質料又靚D, 都值既.... 不過東鵬廁所廚房磚款少D又貴D....


不經不覺已到午飯時間, 我地先去食飯再番黎落訂, 去左入黎條路時經過既客家餐廳, D野食都OK呀!


時間無多, 我地番去家樂居, 先去左網上有人推介既"能強", 其實朝早睇過, 決定o係呢度買廁所磚, 葉小姐好好人(網上好多人讚), 不過就唔係幾講到價, 佢話見我地咁有心買, 已開個最低價俾我地(都唔知真定假!!)


廁所牆磚 - 花磚RMB30, 暗花磚RMB7, 腰線RMB20



灰色係廁所廚房防滑地磚, RMB7



 之後就去左"宏宇 ", 朝早都睇過, 原來佢係能強既姊妹店... 唔怪得網上都有人推介啦... 黎呢間係因為有我地香港揀左既廚房磚(係一樣!!!)


HK賣HK$22 (1"X1.5"), 呢度RMB6.9 (經我好努力講價, 由優惠價RMB8減到RMB6.9) - 我地訂左白色暗花 (個花同啡色既一樣)



再買埋露台欄紙皮石, 平到笑, RMB2.2 一尺



露台地磚(無影相) RMB6 一尺, 係過底磚, HK賣RMB12!!


之後就番去東鵬買埋廳房磚 RMB48.75(2"X2") - 白色o個塊, 個紋同啡色既一樣



由能強安排運輸, RMB250一噸, 送上樓另計, 因為我地有師傅搬, 唔使送上樓....


終於買完磚啦~~~~~~~~~ 已經四點幾啦.... 我地之後去左隔離家之福行一行(其實家之福都有磚賣), 行左一陣因為實在太攰就搭的士走啦.....


家之福好多家俬家品, 一定要再黎過呀.....


我發覺呢度真係尋寶既好地方!!!


 


 


 


能強陶瓷


深圳市羅湖區笋崗梅園路梨園路交匯處家樂居A41


 


深圳市拓展行建材 (又稱宏宇)


深圳市羅湖區笋崗梅園路梨園路交匯處家樂居A25


 


東鵬陶瓷專買店


深圳市羅湖區笋崗梅園路梨園路交匯處家樂居A46



 


9 comments:

  1. Kin Yan Doris5 May 2010 at 00:51

    woo...你的資料好實用啊...因為我們都係打算返大陸買材料的...yeah!! 謝謝你的分享!!hehe^v^
    [版主回覆05/04/2010 18:21:00]you are welcome
    I'll have another post with more information later...

    ReplyDelete
  2. 多謝妳的分享!! 小妹都係因為blog友引用妳的文章先可以知道咁多嘢咋!!!! 好啱小妹同未來老公之後間新屋呀!!!! 希望妳會繼續介紹多d係大陸買到既好嘢呀!!! 支持!! 支持…妳!!!!
    [版主回覆05/05/2010 23:26:00]有用就好啦, 大家一齊努力慳$$$$$$

    ReplyDelete
  3. 係呀!! 係好好好好正呀!!!!
    因為實在唔想俾人搵我地笨囉!!!! 未來間新居小妹同未來老公點辛苦都一定返大陸自己搵我地倆個心頭好再搵師傅做裝修架啦!! 唔想再俾人呃呀!!!! 最重要係慳錢呀!!!!!!!!!! YEAH~
    [版主回覆05/05/2010 23:45:00]yes yes!!! btw can u plz add me? i have just added u la~~

    ReplyDelete
  4. 勁.. 你呢PART 十十十分有用 .. 第時我搞裝修都要揾返你篇嘢出0黎先得
    [版主回覆05/06/2010 17:19:00]幫到人就最好啦~

    ReplyDelete
  5. 勁wor, 有咁多人help你, 你就好啦!
    呢間B&Q d 嘢平過Megabox嗰間幾多%? 我之後都可以參考你d useful info 呢, thx!
    [版主回覆05/09/2010 17:50:00]Megabox間B&Q已經執左... 不過聽人講以前都係大陸平D....

    ReplyDelete
  6. 噢...係呀?好耐無去嗰度都唔知佢褶咗tim, 好彩你話我知je
    [版主回覆05/09/2010 23:31:00]不過遲D變做IKEA, u still can go there... haha....

    ReplyDelete
  7. 嘩...又比宜家家俬壟斷哂個市場啦....

    ReplyDelete
  8. 我今個星期日都上大陸買磚喇,咁你即係分3間shop買? 邊間平啲呀?
    [版主回覆05/13/2010 14:52:00]係呀, 因為睇中d磚都唔同, 好難一間揀晒... 能強同宏宇都平, 不過 東鵬就quality好d又貴d, 睇你咩要求啦

    ReplyDelete
  9. 你好呀!我屋企要裝修,諗住聽日上去睇材料呀!羅湖去近d 定係落馬洲近d? 有冇聽過 田貝4路?行邊一邊好d呢?
    [版主回覆07/23/2011 22:15:00]寶安北路應該羅湖去近d (我地住元朗落馬洲方便d), 不過落馬洲無咁多人, 個人認為過關時舒服d....買磚既去寶安北路家樂居, 好多choice, 已睇到你眼花... 傢俱就去家之福啦, 係家樂居旁邊ja...

    ReplyDelete