Saturday 29 May 2010

北上買浴室套櫃+傢俱 (2)

2011年5月22日


事隔一星期, 我地又要北上, 今次要買我地上次睇中既野啦.... (寶安北路)


家之福建材店


首先我地去左家之福建材店, 因為上次揾唔到 (原來係家樂居A區o個邊!), 聽人講可以執到平貨... 不過去到發現d 店好 "up dump", 而且好亂, 唔似得家樂居咁分好邊區賣d咩, 不過就好多賣燈既... 不過裡面真係好熱, 好想快d離開...


家之福家居中心


之後我地就去番家之福家居中心買浴室套櫃, 我地就係揀左呢款:


不過櫃門用不锈鋼,灰色面, 圓圈花, 鏡燈轉右邊o個隻, 兩個架用灰色, 洗手盆轉偏右... 我地唔要水龍頭, 減RMB200, 佢認得我地黎過, 唔肯減價, 最後減得RMB80, 激死! TOTAL RMB1600



呢個係色版, 櫃想要咩色都得, 我地揀左12色



跟住就去買電視櫃同飯桌, 開頭我地揀左下面呢個, 但原來太長 (大陸買傢俱其中一個問題就係太大件)



於是最後揀左呢個, 右邊o個part係movable, RMB1100



我地係同一間買埋飯桌, 飯桌好難揀, 因為睇中既都太大張!!


我地要左呢張, 枱腳係磨砂, 無咁深色 (this is a picture from catalogue)



櫈就要下面呢款... 張枱都鍾意架, 不過太大張....



佢又係認得我地, 減得好少, KENNETH最後叫佢送張几仔, 埋單RMB2680 (電視櫃, 飯枱+四張椅, 几仔)


最後我地重買埋呢SET, 2 chairs + 1 small table = RMB500!!!!!


(from catalogue)



傾好運費RMB700 (上面買既全部野), 上樓加RMB100, TOTAL RMB800... 都唔知平定貴... (包安裝)


之後有行過下家之福家居旗艦店, 香江etc, 不過D傢俱都係好大件, 有時間都可以睇下既,但就唔o岩我地呢D諗住買平野既香港人....



結論


都係最鍾意行家之福家居中心同家樂居!


兩個星期後先送黎, 到時OUR HOME應該差不多攪好.... 好期待!


 


後記:


洗手盆櫃送黎時送少左兩塊玻璃層版, 不過打俾佢之後都即刻快遞番俾我地, 都OK!


但傢俬o個邊就送少左張几仔, 又係要call佢再送, 點知第二日又送少四個碌, 叫佢快遞黎香港, 點知快遞黎到收左我地$54!!!! (居然要我地俾快遞錢!!!)


而餐椅quality mama.... 係唔似靚料, 不過係無缺憾既..


優閒桌椅係OK既!


 


洗手盆套櫃


上海亿德陶瓷有限公司


家之福中心店歐貝義專賣店


深圳市寶安北路家之福中心廣場C119A


 


電視櫃+餐桌


深圳市金典百信家具有限公司


深圳市寶安北路家之福中心廣場A081


 


露台優閒枱椅


貝迪家具公司


深圳市寶安北路家之福中心廣場C117

4 comments:

  1. 的傢私幾靚喎 !!! 返大陸買係唔係真係平好多呢 ???
    哈哈 !!! 我同你同一日結婚 , 不過我連樓都未買呀 !!!
     
     
    [版主回覆05/30/2010 20:41:00]我覺得抵呀, 最重要係多款式揀...  其實我地算係快手, 因為我要讀書, 遲D驚無時間... 你都加油呀

    ReplyDelete
  2. 我都想知係咪平過香港好多,
    因為你仲要搭車上去嘛!
    [版主回覆05/30/2010 20:36:00]其實要買得多野先平, 一兩件ITEM, 加運費同車費就可能唔抵, 但我買好多野呀,你去直銷中心睇下就知, 咁既價錢o係香港係買唔到呢個quality, 而且上面D 款多好多, 想點配都得, 好似個浴室櫃, 鏡/盆/櫃都可改, 餐桌又可改色/櫈/腳.... 車費兩人來回百幾蚊, 反而係運費貴D

    ReplyDelete
  3. 張枱幾靚呀!運費包唔包裝架?
    [版主回覆05/30/2010 20:17:00]包裝架

    ReplyDelete
  4. 個電視櫃有花花都幾特別 ~

    ReplyDelete