Wednesday 28 April 2010

Kenneth's Last Single B'day

2010年4月19日


呢日係KENNETH既生日, HIS LAST SINGLE BIRTHDAY!!!!


我地無特別慶祝, 只係放工後去左TST PARK HOTEL食BUFFET... 之前已經送左隻錶俾KENNETH, 不過正日都送左份小禮物俾佢- 一張卡同一盒朱古力...



個BUFFET 都OK啦, 因為係星期一, 人唔多, 我地食得好舒服... 我地重好認真咁討論左婚後有可能會遇到既一D問題...


婚後我就會搬到元朗住, 由細到大我都住九龍, 對我黎講真係好大改變, 不過我相信只要我地深愛著對方,好多問題都可以解決到....


因為...


Love is patient, Love is kind,
It does not envy, it does not boast,
It is not proud, It is not rude,
It is not self-seeking,
It is not easily angered,
It keeps no record of wrongs.

Love does not delight in evil,
but rejoices with the truth.

Love always protects, always trusts,
always hopes, always perseveres.

Love bears all things, believes all things,
hopes all things, endures all things.

Love never ends.

L o v e  N e v e r  F a i l s.

 Corinthians 13 : 4 - 8


我希望我地永遠都能夠好似宜家咁SWEET, 咁愛大家!!

2 comments:

  1. 元朗區有很多美味的餐廳啊~~~ CHEER UP
    不過可能番工就要預番多D時間。
    [版主回覆04/29/2010 23:39:00]係呀, 以後番工要早D起身啦....

    ReplyDelete
  2. 我會提早今年6月6日註冊結婚呀.... 而2011年2月26日照擺酒~~
    [版主回覆05/03/2010 00:53:00]CONFIRM左啦?? 咁你好快就做新娘子啦.... 加油呀!

    ReplyDelete