Tuesday 6 April 2010

Monalisa 試衫

2010年4月4日


今日我地入馬灣試衫,因為5月7日就去影我地第二輯婚相...


馬灣既MONALISA真係好大,個環境好舒服



呢度就係我地試衫既地方



SERVE我地既係阿MAN, 阿MAN真係好NICE...


一開始係KENNETH試先,唔使加錢既男禮只有五套,但KENNETH話呢五套唔係人著... 無法,KENNETH係十分貪靚既人, 最後我地用左$800 UPGRADE左一套白色同一套黑色既禮服... 呢方面我覺得MONALISA呃錢囉.... HAHA....


之後就到我試,可能因為我早試,差唔多件件都AVAILABLE, 所以大家最好就早D去試衫呀~ MONALISA D衫好新好靚,我試得好開心.... HAHA... 而且d衫俾咁多燈射住,好似件件都好靚咁.... 有諗過加錢要多套衫影相,不過加多套就會影多左相咁到時就會買多D相..... 唉, 都係算啦~


我試左十幾件,要o係當中選一件外景婚紗,一件室內婚紗同一件晚裝... 真係好難選,因為好多件我都好鍾意呀~


而且鍾意唔等於適合拍攝!!



  • 外景婚紗最好輕身同直身,方便拍攝

  • 室內婚紗最好大拖尾,會有grand d既感覺

  • 兩件婚紗最好唔同款,外景婚紗已係直身,室內就唔好選直身,如果唔係影出黎既相件件裙都好似差唔多

正因為咁,室內婚紗本來試左條直身COMPLICITE系列,阿MAN都話我著得好靚,但因為佢係直身款,所以我放棄了......


見D衫咁新淨好開心, 原來試既同當日著既係兩件衫黎架... 因為我之前o個輯(品果)試同著係同一件所以d衫好舊....


之後阿MAN問我有無HOLD攝影師,我就話我想HOLD EDMOND不過唔捨得俾錢,叫佢盡量幫我HOLD EDMOND.... 好可惜EDMOND已經俾人用錢HOLD左啦~ 阿MAN好好人咁同我講,佢話有D客HOLD左攝影師都影得唔好,因為攝影師都係人夾人,最緊要當日同個攝影師FRIEND D, 盡量應佢既要求,合作D, 攝影師就會開心D, 影得我地靚D!! 聽完又覺得好有道理 (其實品果o個輯都係, 攝影師真係人夾人!!)


之後我地就俾錢, 阿MAN再講下D注意事項就走得,我地只係用左1小時45分鐘就走得,估唔到咁快手!!


我之後同KENNETH講,如果影得唔靚就買少D,再影第二輯... YEAH!


我覺得阿MAN真係好NICE,今次可以享受香港式既服務,真係好開心好enjoy... haha...

6 comments:

  1. 喂,唔係喎!加錢,改期都要edmond好喎~
    如果冇錯既話,mdw同monalisa都係0個個edmond既話~
    佢好得喎,雖然我0個日唔係佢影,佢0個日係assistant,不過都好pro喎!!!
    但係bookbook唔鐘意佢~
    聽講d明星相板佢都有負責影架!
    [版主回覆04/07/2010 13:45:00]順其自然啦, 我地唔想改期,其實edmond都係anson走左之後先出名,之前d人都無提過佢架.... 影得唔靚就買少D,再影第二輯啦... haha
     

    ReplyDelete
  2. 甘又係~甘又係~
    anson走左去開鋪頭麻~
    你一個月前試都話早呀?!
    我3月影,12月試,咪好跨張?~?
    影靚d呀要~~~影邊度呀?
    [版主回覆04/08/2010 13:19:00]其實真係有d跨張... haha...
    影馬灣同遊艇,希望影得靚啦~

    ReplyDelete
  3. 我想問下你,我都係join 你依個package呀~~但package係寫明包1wg, 1eg,點解你會有三套衫,係另外加錢錢定係你傾返嚟嫁~???
    [版主回覆04/12/2010 21:44:00]唔係呀,PACKAGE寫明架... 無加錢架....

    ReplyDelete
  4. 另外,想問埋你,你有冇同佢傾到大相簿同細相簿d 相可以唔同呀~~! 我o係另一個人個blog睇到可以,但我又係冇wor~~!

    ReplyDelete
  5. 我都係丫MAN 幫我試3 .. 唔知係咪同你同一個.. SUPER NICE .. 仲好快知道你鐘意要D 咩
    [版主回覆05/04/2010 18:22:00]應該係, 因為好多人都讚佢nice架...
    btw, can u add me ar??

    ReplyDelete
  6. 好.. add 咗la.. 你都add 返我喎
    [版主回覆05/04/2010 21:45:00]added~

    ReplyDelete