Monday 26 April 2010

近況UPDATE

2010年四月,我真係忙到癲....


工作,讀書,結婚,裝修同一時間發生,我諗呢一生人唔會有第二次!!


PART-TIME讀書方面要考試,但WEEKEND又要去婚展... 因為裝修師傅之後有JOB, OUR HOME又提早開始裝修.... 個腦勁多野要諗,壓力超大.... 塊臉生左好多粒粒!


品果PREWEDDING 相一早就READY,但我地都無時間上去拎,又怕拎左自己會無心機溫書...


OUR HOME 要諗點樣裝修,發覺原來我同KENNETH對間屋都有唔同要求,也正因此我地吵左好多次... 之後又要同師傅溝通... 同埋要同KENNETH爸爸交代....


大家有左共識後,又要諗邊度買材料電器... 點樣先可以慳多D錢....


17/4專登去九展,為既係馬灣公園,因為之前馬灣公園個王小姐話佢地會擺婚展,而且婚展有10% OFF... 我地本來無諗住去都專登去.... 點知.... 去到先知佢地無BOOTH!!!!!!!!! 我地即刻打電話去馬灣公園,個王小姐唔係度,聽電話個男既就話唔清楚....  九展又細,我諗只有會展既三分一... 根本無野想行,我地真係好"興"呀~~


宜家終於考完試,雖然考得唔好,但個心情放鬆左唔少,品果相終於都拎左,之後會慢慢SHARE, 前面重有好多問題要解決, KENNETH我地要加油呀~


 


 

3 comments:

  1. 你已經攪掂好排版喇
    [版主回覆04/25/2010 23:40:00]唔係呀,我地係連睇都未睇過,尋日先第一次睇!

    ReplyDelete
  2. 有冇得問佢地拎電話, 下次如果佢地有擺既話可以叫佢地帶入去..一來唔洗比入場費~又可以肯定佢地有擺嘛~
    [版主回覆04/26/2010 15:33:00]in fact I have confirmed with her a month ago by email... that Miss Wong is only a coordinator, she's not sales, that's why she's not that helpful and I don't think she'll give me her cell phone number... but next time i'll definitely double confirm before I go....

    ReplyDelete
  3. 加油呀!!
    [版主回覆04/26/2010 23:00:00]THX

    ReplyDelete