Monday 6 October 2014

包包一歲(5):photos by Alvin (上)

一歲大日子當然要影輯相留念!
本打算影戶外,但book時包包未識行,而且9月天氣也實在太熱,又基於mama我太忙同太懶,我地都係去返Alvin度,除了質素好外,喺荃灣西實在太方便我地!

今次同半年前相比,包包真係大左好多吖!佢去到相當開心,佢有佢玩,我地有我地影,佢似去玩多過影相呀,相反我係咁引佢笑同望鏡,我攰好多,哈哈!

先黎全家福先!淘左family tee, 質素好好呀~


好鍾意呢張,wahaha....


包:媽媽又錫我啦~






獨照,好多表情 (^ з^)








另一個造型係包包生日會件衫,係私伙。呢個包少自己玩,推倒晒啲道具,所以感覺唔係好靚呀~





仲有兩個造型,下一編續……

7 comments:

  1. 包包so cute! 呢間影相都唔錯喎! 荃灣西好近我呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝ee, 我住元朗,都好方便呢

      Delete
  2. 我都岩岩影左呀! 包包勁多表情~可愛

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我見到fb有木木嘅相呀,木木好靚女呀

      Delete
  3. all these pictures are nice!! 包包 so cute!

    ReplyDelete