Monday 27 October 2014

含飯

包包食野一向麻麻煩煩,有一排要睇迪士尼dvd先肯食,但經過我努力同姐姐嘅配合,已經用玩具取代左dvd,雖然都係唔好,但對於對食無興趣嘅包包來講,係唯一辦法。包包好多時食到一半就發癲(因為唔餓啦嘛),依家學識手指指後,識指住要呢樣要嗰樣,唔畀就生意失敗咁r頭扮喊扭計,有時仲識指住電視要聽歌!

雖然係咁,都仲叫做餵到食到,當我以為有返啲希望嘅時候,呢個包豬居然開始玩含飯(粥)!佢又唔係唔食,但一啖可以含2分鐘以上先吞!包包仲食緊粥仔,唔硬架,唔會好難趙嗰隻!一餐飯要成45分鐘先餵完,死未!?

嘟長個嘴,含住啖粥……


唔吞……

繼續含住……

終於吞左……

最慘係包包仲未識聽太多人話,同佢講道理就真係對牛彈琴,攪到我每次餵飯都好大壓力。姐姐都好有耐性餵,但餵到碗粥都凍晒,又點會好味吖。有時我又怕太滿足佢會太寵佢,佢以為自己要咩有咩,更怕佢大個左會認為係理所當然。

為此我又上網search, 睇到呢篇文章,寶寶總是愛含飯

1. 咀嚼功能:粥仔唔難趙,試過畀飯,更加唔肯
2. 飢餓/飽肚:已相隔4小時一餐,呢隻包豬係唔識肚餓架!食半碗就扭,唔會係飽!
3. 獨立進餐:對食無興趣嘅包包完全無興趣自己進食,餐具對佢黎講只係玩具
4. 專注力問題:唔畀玩具,食兩啖就扭計唔食
5. 鼓勵:拍到手都爛啦!
6. 同全家人進餐:一見嫲嫲就扭抱要落地,一見表姐仔玩又望到實,好似仲差左

唉,看來我要更加努力,包包總算肯乖乖坐high chair,希望仲有得救,文中最後有講媽媽都要檢討,我只好不斷嘗試。為自己加油!

最後,我媽說我細個都係咁 ( ̄∇ ̄)
迫我食仲會好可憐咁飲泣 ……
所以我吃飯從來都是最慢嗰個…………

包包你唔好學媽媽細個咁呀~

14 comments:

  1. 睇黎包包係細食但好吸收的小朋友, 可能佢覺得含飯好好玩呀, 希望佢好快玩厭啦...
    bb踏入左1歲自主性強左, 開始有唔同煩惱, 做媽媽真係要鬥智鬥力~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔明佢諗咩,快快食完去玩咪好囉!做媽媽真係多難題呀

      Delete
  2. 含飯真係想打鑊佢呀!都吾明點解佢地咁吾中意食野既

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都有同感, 有時餵飯真係好沮喪, 佢依依郁郁唔想食, 大人又餵到忟忟憎憎
      有時我會唸, 拿臨擘大個口食多兩啖, 快快脆脆食完去玩咪大家好囉
      呢個道理咁難明咩?

      Delete
    2. 咪係!我包包食一碗ja, 如快快食10分鐘攪掂你好我好!最慘係趕住出街佢仲玩含飯。真係人都癲!

      Delete
  3. 小檬識聽啦,知道哂架喇,都係咁,所以同佢地明白好似乎拉唔上關係。三個blog友都同時投訴,原來個個都咁難攪,如果我知道有咩竅門開班教學,應該會發達

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, 原來講道理都無用……如果有人開班,真係幾貴都去呀!

      Delete
  4. 睇嚟食飯真係小朋友界嘅 "common problem"
    包媽你講嘅嘢我真係超級身同感受, 每次餵飯都鬥智鬥力咁, 真係餵多兩餐自覺短咗幾年命咁呀
    跟住有日蛇仔爸同我講, 會唔會係我呢個媽媽好大壓力想個仔食多啲, 跟住潛移默化咗啲壓力俾個仔, 搞到佢唔鍾意食嘢, 食嘢係應該開心的, 我突然叮一聲覺得好有道理咁, 其實小朋友遠比大人想像的要醒目同懂事
    我知道知易行難, 寶貝唔食嘢媽媽真係心都實, 但我依家開始催眠自己睇開啲, 下一步我想嘗試讓蛇仔明知道食的樂趣
    包媽好哋一齊加油呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我都好有耐性,睇過一啲文章話要開心食飯先會吸收,唔開心食幾多都無用,所以包包食飯我都keep住笑容架,又會唱下歌,引下佢笑,食得快仲拍晒手讚佢 (唉,做阿媽做到咁真辛苦),佢真係無壓力。其實我都睇開左,佢有時太難攪(如眼訓時)我都唔迫佢食,但含飯呢個問題我真係好怕佢會一直係咁,真係要stop!我都想帶畀包包食的樂趣,奈何佢真係唔鍾意食野,就算我喺佢面前食野,佢從來唔會lur野食架!為左畀佢食好啲,佢嘅食物都係新鮮有機,99會買新鮮魚畀佢煲粥,我仲已經試整左造型包,又跟你買左蒸籠整曼頭,老公大讚好食,包包都有食,但都係食幾啖ja... 呢個bb真係唔識欣賞!媽媽我真係好努力架啦~

      Delete
  5. 真真個個都有唔多唔少問題! 木木就係唔肯坐好high chair,成日要企,好危險,唉~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一坐低就要put on seat belts等佢郁唔到!習慣左就肯坐

      Delete
  6. 係咪包包唔like食粥仔啊?
    巨龍都唔like食粥架,所以我冇再迫佢食粥了,佢食飯 + 食餸好乖,所以我依家由佢了....因為回想自己細個,我都好唔鐘意食粥呢....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包得四隻牙,佢一向趙野都唔叻,試過畀少少飯佢試都係含呀,我諗佢係對食無咩興趣!巨龍食飯仲好啦,遲早都要食飯,我都想包包食飯,佢太懶趙野啦

      Delete
  7. 含到都冷哂啲飯,anki都係咁有排,果排我只比玩具同同佢講只有45分鐘,唔食就收碗,佢好似識聽咁,又半個鍾到見剩少少都收碗,冷飯食都無營養了!

    ReplyDelete