Thursday 16 October 2014

第一次去海洋公園

已經係上個月嘅事,老公公司包場,所以我地就同6299,工人姐姐,大姑奶同包包個表姐仔一行8人一齊去玩!

呢日都仲係有點熱呀,所以都有少少辛苦,但就無我想像中咁多人。

我地兩點幾到達,包包成程車都好興奮唔訓覺,可能佢都知係去玩,仲有爺爺嫲嫲陪呢!結果就係去到無耐就訓左囉XD,佢啲睡覺timing完全錯晒呀~

第一次去海洋公園更係要喺門口影張相啦!

入到去,包包睡魔急call訓左, 我地就去睇熊貓
 仲有呢隻唔知咩猴

可能啲人太嘈,包包好快就醒左,同啲panda公仔影張相先,miss左真panda唯有介紹公仔panda佢識啦~


因為太熱嘅關係,我地決定坐海洋例車過對面山先。之後就搵間餐廳餵包包食粥仔。太熱6299都辛苦,大家都休息下食下野先 (其實我地好似無做過咩就要休息,哈哈)

忘記左影相啦~

之後就去睇企鵝,papa抱住包包睇,太多人我推住車仔只可遠觀。papa話包包睇得好開心!


包包好似好鍾意企鵝呢~


唔鍾意帶帽的小朋友

奶奶話好凍,所以好快就出去,去左坐觀影塔。同嫲嫲合照。嫲嫲錫到燶,幾攰都話要抱包包!


風景好靚呀!

之後就去海洋劇場,由於怕多人,早左25分鐘到。點知又唔多人喎,無太陽,有點海風好舒服呢~

包包呢個時候開始扭眼訓呀,到開場佢都無心機睇要訓覺,於是我就抱佢上返上面車仔訓,真可惜呀!

就喺包包訓左無耐,啲人就離場啦,原來依家海洋劇場好短,好快完場,6299都話無以前咁好睇喎!

包包訓左,我地就去左鯊魚館,唔知點解我覺得好似細左咁嘅!bb車唔入得,papa就同包包喺出面等。去完鯊魚館,大家去下toilet買下野飲,原來已經6點啦,所以就過返去對面山,包包又咁啱醒左,就決定坐鑬車。

包包豬一啲都唔驚呀,每當架吊車震一震時佢仲卡卡聲笑呢!天已黑,微風好舒服呀!



過去對面,影下相,玩左個轉轉,就去海洋館。



因為包場關係,勁少人,行得好舒服呀~



見咁少人,今日包包成日坐車仔,就畀佢落地行下,佢即刻勁興奮呀!




就係咁我地成7點先走,包包要趕住返屋企食dinner呀。喺車度包包又唔訓,但就食左好多面包,應該又攰又餓呢!可能包包太細,未係好enjoy,等佢大啲再黎過!

10 comments:

  1. 嘩,包場真係好好啊,至少冇咁多自由行啊 ^^
    包包好開心咁啊,可以等涼d 再去呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係,如唔係包場我未必咁快同包包去

      Delete
  2. 好羨慕呀!包場,不過我今日去迪士尼都好正,無哂自由行咁!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 估唔到迪士尼都無晒自由行喎!

      Delete
  3. 包包同你同企鵝仔影嗰張相, 你兩母子真係好似樣呀~~~

    ReplyDelete
  4. 我好想去但驚好多人呀, 有得包場真係好呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,如果唔係包場我都未必咁快同包包去

      Delete
  5. 有得包場真係好,自己去好多自由人,諗起都唔想去
    包包過多半年去可能已經好興奮好鐘意D動物啦﹗

    ReplyDelete