Tuesday 14 October 2014

包包一歲(6):photos by Alvin (下)


今次私伙衫為主,只係揀左一個造型:厘貓

包包又係整到啲道具亂晒,好好玩咁!




走佬…………



呢個樣好似好大個咁呢!




咩都放入口呀~


最後一個造型係我淘返黎嘅南瓜裝,真係super cute 呀!

不過…… 包包極之唔鍾意頂帽
但mama我覺得好攪笑,哈哈!


包包,你喊都特別可愛,XD


好啦,媽媽安慰下你啦

一臉可憐咁繼續影 (又出佢嘅絕招扮可憐)



 包:媽媽,影完未呀?!

好啦好啦,你咁鍾意行,畀你行下啦~

即刻開心返!

我對呢輯相好滿意呀,包包實在太可愛(^ з^)

多謝收睇!

20 comments:

  1. 我都好鍾意bb唔著衫影,好自然,包包好好肉,想咬啖佢
    萬聖節既造型好得

    ReplyDelete
  2. 南瓜包包超惦, 萬勝節時可以再著, 哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我諗住可以再著架,唔好嘥!

      Delete
  3. 包包真係好可愛~ 姨姨又好想啜一啖
    同埋包包啲頭髮生得好靚仔好濃密呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝ee, 包包有好多頭髮,不過另一煩惱係佢唔畀我剪呀~

      Delete
  4. hahahahaha 個喊樣好好笑!!!!!!

    sorry 我係咪太邪惡?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔會呀,因為我都覺得包包喊得好攪笑XD

      Delete
  5. 好可愛呀!anki都有呢件南瓜衫

    ReplyDelete
  6. 南瓜造型LIKE! 有無HALLOWEEN P去呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 本來有架,但撞正老公堂細佬結婚,無得去lu

      Delete