Tuesday 7 October 2014

包包12個月成長紀錄

又遲左好多…… 有心唔怕遲啦:p

一歲返健康院,重10.3kg, 高77cm, 75% 成長線,mama我鬆一口氣。一歲後,唔使再擔心你厭奶啦~一歲打三支針,喊到傻左。以前包包係唔怕打針架,可能大個左,見到支針識驚!

食一向都好頭痛,呢個月包包仲嚴重!!
包包一向"正常"嘅話就飲4-6安奶,呢個月有兩三個星期last嗰餐只飲3安ja!!佢飲得少都唔係大問題,最慘係佢零晨四五點喊餓呢!仲試過6點起左身,訓唔返!玩死我,我仲要返工架……

為左我同老公都有覺好訓,於是……我……半夜4點起身餵夜奶!11個幾月嘅包包居然仲要飲夜奶!餵左之後,佢就可以訓到8點。

依家,包包都係飲4安,唔補夜奶嘅話6點幾就醒,補嘅話就訓到8點,令我內心好掙扎…… 總不能成日補奶吧,但又想佢訓多啲~唉~

已經食緊三固,包包每餐食一隻combi碗嘅粥仔,但佢食野好渣,肉碎大粒少少都會嘔,一星期總會嘔一兩次!有渣嘅生果一食就嘔,如西瓜,太爽嘅蘋果等。對新食物接受度好低。試左半隻蛋,敏感,個身紅左一達達。見佢食粥仔咁悶,跟燒腩媽食譜整左bb薯蓉同粟米汁星星粉佢食左兩啖就唔肯食(我試過味好味架!),辛辛苦苦煮出來佢唔食真傷心!成一歲啦,仲食得咁渣,點解呢?

小食如生果面包,通常食幾啖就唔食。佢真係唔鍾意食野架,我地大人食野佢係唔食lur我地畀佢食,我都係第一次見bb唔為食(估唔到係自己個仔)

一日兩個nap, 但呢排佢有時6點幾起左身,就要訓3個nap。有時明明好眼訓都唔肯訓,貪玩,如我同papa放假更加唔肯訓。晚上9:00上床,自然入睡。夜晚有時訓得好但有時又會醒幾次。

行為

  • 走路方面,喺圍欄內已經可以唔扶行來行去。但出左圍欄我就會拖住佢。因為呢個包包一啲都唔識驚,成日都要行,仲行得好快,如果見我地喺前面就會卜住過來,一行得快就失平衡就跌囉!依家成日要睇實佢,真係好唔得閑呀!
  • 說話方面,mamama呢個音又少左出現啦~最鍾意講曳曳曳曳,多左dadada, 同埋吖吖吖咁。唯一有意識嘅係奶奶奶奶!唔係飲奶奶喎,係奶咀呀!包包一眼訓就要奶咀,有時就會奶奶奶奶咁叫。已經日日都對住佢mamama,佢都唔叫我╮(╯_╰)╭
  • 指令方面,byebye都好熟練,好多時都肯做。但hello 同 拍手就點都唔肯做。飛吻就識放手埋咀但唔識飛出來。最近學識錫錫呀,會錫面面,真係好冧架!我地習慣一返屋企就洗手(即使只係落樓下),依家包包一返屋企放佢落地,佢就會拖我去toilet洗手,好攪笑!
  • 雖然包包唔識講野,但好多野佢都聽得明。好似一話街街,佢就知去街(其實有時只係落樓下),佢會勁快咁爬去mama或papa度抱抱。一話訓覺佢就會走佬。一話nono dirty佢就知唔掂得。仲有好多。
  • 另外就係好鍾意掉野,會好努力咁將啲玩具掉出圍欄。坐high chair時又好鍾意掉野落地,仲掉得好開心!唔幫佢執佢會吖吖吖咁叫你幫佢執㗎,好煩惱!
  • 多左大叫,好用力咁叫,面都紅晒,好似有野想講,但有時真係估唔到佢想要啲咩!
  • 好固執,想要嘅野一定要,一拎開就喊。想轉移視線都好難,一定要嗰樣野!我通常唯有帶佢離開現場。

牙齒
  • 仲係得兩隻

睇相

點解面面愈來愈方XP

同papa玩得好開心


包包面
 自己企

自己行,幾得戚!

攪媽媽手袋!仲唔畀我捉到你!

好難同包包影相呀,成日要搶我相機手機!
 行行行
 玩玩下都要企

好似出牙呀,好牙痕要食手指。

呢個月仲係包包生日月,好多節目!





仲有中秋節



18 comments:

  1. 唔為食嘅bb, 計埋包包我識兩個呀..........其中一個係我個仔 -_-
    你形容啲嘢我都經歷其中,每次餵飯之前我都好驚好驚,因為又唔知要搞幾耐,攞住碗食我會默默祈禱.... 如果遇著佢心情好胃口好又合作嗰餐, 我會開心足一日架
    但雖然包包胃口唔好, 但佢都算大隻仔喎~ 好重斤兩喎~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係呀,餵飯餵到一半就會發作,要玩具或者dvd先食到,有時佢食唔晒我都由佢啦。無錯呀,佢食得好我都開心成日,最鍾意佢有個漲卜卜嘅肚腩仔!只但係有時整左好耐如魚粥,好味又有營養,佢唔食好就好傷心!好在蛇仔明都好大隻呀!

      Delete
    2. 你們講啲野我都係一樣,次次食飯都好大壓力!

      Delete
    3. 但我覺得anki都好肯食呀~

      Delete
  2. 包包好吸收呀!
    如果繼續俾番最後一餐佢食3安, 咁會唔會唔使4點補呀? 咁樣你真係好辛苦呀~
    "已經日日都對住佢mamama,佢都唔叫我"<--諵B都係, 之前仲肯叫, 而家係明明識都唔叫...好衰>"<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包19:00 dinner, 21:00訓,23:00飲3安,所以4-5點就會肚餓呀…

      Delete
    2. 噢, 咁真係辛苦媽媽喇...
      諵B 11:30又係自動戒到飲3安, 近排飲番多少少有5安, 可能都就快戒呢餐, 好彩佢可以捱到8點幾先再飲

      Delete
    3. 今朝又5點幾喊餓,飲完奶訓到8點=.=
      都唔知佢幾時先戒到啦~

      Delete
  3. 包包可能同大爺一樣, 係早起既小朋友...
    大爺由細到依家都係六點幾就起身架啦...都迫唔到佢再瞓.....
    不過又有時瞓到七點幾八點既

    ReplyDelete
  4. 嘩,要半夜起來餵奶,咁你早上返工咪好辛苦 ? ><"""嗚......
    包包唔太食野都肥肥呀,叻仔 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我已經習慣左長期無覺好訓架啦

      Delete
  5. 6 點幾醒都好正常啫,可能我都係要6點幾醒所以ok 吧。 你唔係有工人?幫手得唔得? 或者試下將餐 solid 再遲d 餵?飽d 可能訓耐d? 加油媽媽!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為包包之後係習慣7點幾起身,即係佢訓少左一個鐘呀。而且星期日姐姐放假,我6點幾要起身想死(>﹏<)
      我堅持包包同我訓,所以平夜都係自己黎
      健康院姑娘都係咁suggest,我試過,但包包9點就訓,8點食solid都係要夜晚食多餐奶,仲會食少左奶(因為唔餓!)
      希望佢大啲會好似我地大人咁唔使食都訓到啦~

      Delete
  6. 唔覺唔覺,包包個樣真係大個仔咗好多呀

    ReplyDelete
  7. 包包都算幾高,而且都仲係一樣咁靚仔!食野方面,慢慢來吧。總會OKAY的!加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝ee, 食野到今時今日都唔ok呀,唉~

      Delete