Monday 20 October 2014

野餐@元朗公園

秋天天氣好,最好去野餐!艾利絲我其實想去好耐,半年前已買定"架餐",終於去得成啦~

講咁耐,其實我地只係去左元朗公園XD

睇下包包豬幾興奮!


包:點解個地下淋淋地又吉吉地嘅?!

同papa影張相先!

又一例證:mama同papa揸機嘅分別

出緊牙嘅包包好牙痕,係咁咬個lemon tea,所以畀個奶咀佢。

好啦,去草地玩下先!
但已經識自己行嘅包包,一落草地變左唔識行!
一係就一行就跌,一係就企喺度唔敢行。可能草地太難行啦~


題外話:包包真係瘦左好多 ToT

行行下仲扭計,應該係好忟點解行得咁辛苦!

要人拖住先行到



有玩bubble,但太busy影唔到相
我整左啲三文治同muffin,加埋薯片同野飲,算係咁啦~

玩左一陣就返去坐,包包好似對草地麻麻地啊!
佢都無話想再行!


反而入個帳篷玩!

之後去玩底褲千秋,呢個都係我其中一個黎元朗公園嘅原因。諗住一向好鍾意玩up and down嘅包包會好開心,點知佢無咩反應,好似有點不安呢!



等媽媽帶你玩多幾次你就會鍾意架啦~

呢個天氣真係好舒服呀~又有啲微風……
最後嘅節目係睇papa同姑丈收個帳篷,因為收左好耐都收唔到XD
包包挨住媽媽睇,仲舒服到一路睇一路poo poo (明明朝早已poo左!),haha...

如果天氣ok應該會再去!

18 comments:

  1. 我都好鍾意去元朗公園呀, 又大又舒服又有小朋友韆鞦玩~~
    包包睇落真係好大左呀!

    ReplyDelete
  2. 包包好可愛呀,白白淨好靚仔,我黎緊都會去野餐,希望little k會好似包包咁enjoy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. little k 一定會好鍾意呢,記得帶bubble喎

      Delete
  3. 咁啱既? 我前日都去左元朗公園野餐呀! 果度交通方便, 草地又夠大, 又唔算多人, 好舒服呀! 我諗我都會再去呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,最好係對出有carpark,好方便我地呢啲揸車嘅人!

      Delete
    2. 係呀!而且好多車迫路邊呢

      Delete
    3. 係泊路邊,我覺得標位full左泊路邊都ok

      Delete
  4. 個帳篷好似幾好咁, 包媽你喺邊買架?
    包包超可愛, 但都唔算瘦喎, 好似好多肉肉咁
    元朗公園睇嚟唔錯, 我下次又去先

    ReplyDelete
    Replies
    1. 半年前淘寶架,如果你想買帳篷,我見好多人用包包超人嗰隻,都幾好又靚!我呢款都好,只係無咁靚。
      我包包係個頭圓碌碌呃得下人ja... 其實一啲都唔肥呢!

      Delete
    2. 我即刻又淘咗個, WAHAHAHAHAHA
      收到貨我都去元朗公園玩吓先, 俾你啲相引死我

      Delete
    3. 好呀,睇下撞唔撞到^_^
      記得學下點收個帳篷先XD

      Delete
    4. 頭先啱啱我俾蛇仔爸睇呢1篇blog, 叫佢帶我哋去呢度, 蛇仔爸話包包好靚仔呀*^O^*

      Delete
  5. 秋天天氣去野餐真好,元朗公園都方便我呀,睇下有冇機會撞到你地丫,heehee ^^

    ReplyDelete