Thursday 5 December 2013

working mum 的生活

Working mum 嘅生活好忙,返工時要快手完成工作,每天放工就卜返屋企。回到家幫包包沖涼,餵奶,之後自己食飯。食完飯同包包玩一陣,九點幾包包就訓。之後自己沖涼執下野已十點幾,十一點左右又餵包包飲奶,掃风換片放埋佢落床自己就十二點訓。

日日如是,時間過得好快。星期六會同老公出去買下野食個lunch,也會帶包包出街或到我媽媽屋企。星期日就大多留在家。基本上每天都圍著包包轉。

老實說,我有點累,也很想知道blogger mama,為何還有時間寫blog & 淘寶?我有時間都只能遊下人地嘅blog。不過包包在weekend 好明顯特別開心,所以每次見到包包個開心樣,又將個"累"字忘記了。

感恩的是包包都唔算難湊,希望一直keep住,唔好讚壞啦!      

呢篇blog係用手機寫,就在坐車時偷點時間,如果唔係都唔知幾時先有時間寫,但好多相都在電腦呢。。。現在只能放一些手機影嘅相了!


包包你真係好可愛呀,mama loves you!

18 comments:

  1. 嘻...我之前返工反而有多D時間寫blog同淘寶,因為可以平日lunch time係公司寫,但宜家做FTM 24小時對住佢,真係只可以夜晚捱眼瞓分幾日寫同淘嘢

    有時都覺得好攰㗎,不過為咗做成長紀錄,辛苦D記低都值,做咗媽媽之後真係無乜記性,寫咗blog就唔怕第時佢大個唔記得啦﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 遲啲包包食固體同開始瞓少D覺,你就會多返D親子時間同覺得輕鬆D㗎啦﹗

      Delete
    2. 我成日都好想淘啲野畀包包但無時間。。。我決定用手機寫blog,都ok方便呀!

      Delete
  2. 包包真係好可愛呀!
    我每日都要1點先瞓覺, 朝早6點又起身泵奶, 有時又要凌晨起身餵奶, 真係好攰
    不過捱下捱下又一個星期, 到weekend就可以全日痴住bb, 之前辛苦都唔記得lu~
    我都覺得無時間寫blog, 多數都係睇blog
    手機寫又唔方便, 所以好耐先寫到一篇 haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩你仲訓得少過我,因為我已經無餵人奶,你好犀利呀,一起加油!

      Delete
    2. 我都係6點幾起身泵奶, 不過好在老公係夜鬼, 可以餵半夜果餐;
      我平日都寫唔倒blog, 要到weekend趁佢瞓先可以寫, 有時就泵奶果陣用手機寫, 不過好想繼續寫, 因為記性真係越來越差呀

      Delete
  3. 艾利絲加油呀,開頭係超攰,因為仲未慣,但後來會由超攰變左好攰,有改善架,哈哈,不過幾攰都好,你見到bb開心你都會由心笑出黎,我地一齊努力做個好媽媽^^

    ReplyDelete
  4. 我諗做working mum反而可以偷公司時間做你所講無時間做既野~ftm 24小時對住bb仲困身呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可惜我份工無多餘時間呀!只可以間唔中㩒下手機ja

      Delete
  5. 嘻嘻嘻, 我都係返工偷偷地寫BLOG........((因我係公司既閒人, 所以比較清閒))XD
    包包..HELLO!!!叫媽媽用手機多啲寫BLOG等我地班EE姐姐有得睇你近照....~~

    ReplyDelete
  6. 我係WEEKEND MUM 都覺得唔夠時間寫BLOG呀, 因為夜晚要做家務, 有時又夜放工.

    我通常係公司LUNCH TIME 寫, 大家都要KEEP 住寫呀~

    ReplyDelete
  7. 唔緊要架,時間過得好快! 好似搭地鐵錦,一陣就3歲架啦! 努力!

    ReplyDelete
  8. 我都係返工偷偷寫BLOG咋~ 返到屋企係完全無時間掂部電腦! 因為我堅持自己幫BB沖涼, 所以每晚返到去食完飯就要準備沖涼、陪玩、餵奶、等佢瞓著咗我先有自己時間去沖涼.....所以每日都好夜瞓呀~

    ReplyDelete