Wednesday 18 December 2013

認人

omg, 包包已經開始認人了!!
剛剛的星期六去我媽媽度,包包唔肯畀婆婆抱,之前唔會架,仲會我因為我媽媽好啲有肉地而覺得好舒服架!我啲家姐抱都喊呀,可能因為又有點眼訓,好扭計呀,要我抱先唔喊><

包包先得嗰三個月大,咁快識認人??
之前喺element 搭時喊,可能就係太多陌生人呀!真係要多啲帶佢出街先得呢!

仔呀仔,唔好咁細膽啦!

去婆婆度之前去左megabox 行,去街街時包包又ok喎,心情好好!


好多人話包包好得意^^
又有人話架bb車好靚。。。去到邊都好多人望呢!

幾開心!
 同聖誕樹影相
 同papa影相
同mama影相

呢幾日包包好似發左福,個頭愈來愈大,仲有個雙下巴都愈來愈犀利。。。
條頸成日摺住又出汗,攪到紅晒 ><


8 comments: