Wednesday 27 November 2013

返工了!

放完11個星期產假,要返工了!雖然真係好唔捨得包包,但我知道終歸要返回現實,所以開頭都沒有太難過。

我出門口時同包包講mama 要返工啦,包包仲同我笑 !(訓醒覺嘅包包好心情好好,基本上講咩都會笑) 我仲錫左佢三下先捨得走!包包以為我同佢玩又笑,仔呀仔,你好衰架,咁可愛,掛死mama 了!

回到公司係咁望住個cam… 但係… 好似… 無見佢訓咁嘅…

夠鐘即刻卜返屋企,包包訓得好淋,不過… 姐姐話佢呢日唔肯訓,六點天開始黑先訓!!!!

呢晚,包包除了食奶奶時醒下,成晚都訓到隻豬咁,佢一定好攰啦!

我以為自己好叻,成日都無喊到,但夜晚臨訓時諗下諗下都忍唔住喊,因為包包日頭唔肯訓,佢係bb黎架嘛,要訓多啲先會大,好擔心!包包係咪唔習慣mama唔係身邊呢?!又因為包包成晚都訓,同佢一啲交流都無,我好想同佢玩,會唔會以後都係咁架?!

好在,mama的擔心係多餘的,第二日包包就正常返。之不過我喺cam度見到姐姐成日抱住包包,我怕包包以後都成日要抱,另一方面我都同姐姐講叫佢唔好成日抱同埋佢咁抱法隻手好易受傷!

老爺奶奶間中都有黎睇包包,佢地話包包好似有心事,唔太開心咁,可能無左mama同佢玩,佢笑啊!佢地話bb係feel到架,攪到我個心又囉囉孿!

所以我放工後一定同包包玩同傾計,佢會好開心架!依家回家會同老公爭抱包包,哈哈!而餵奶沖涼換片我都會自己做,雖然攰啲夜訓啲,但見到包包個可愛樣就值得!





呢兩日返工,個心都喺包包度,又成日掛住望cam …



希望自己會快啲習慣啦!

包包,你要乖乖,要好好照顧自己啊!

29 comments:

  1. 咁快就番工喇?
    唔知到時我又會唔會唔捨得呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10 weeks maternity leave plus one week annual leave ja..... 我相信每個媽媽都會唔捨得架!

      Delete
  2. 好快就會慣架嘞,開頭我返工都係機不離手,一日睇成幾千百萬次,哈哈。。。而家好d了

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,我依家就係長開個cam放枱頭,時時刻刻睇住!

      Delete
  3. 我同你心情好似呀! 諵b又係咁架!
    我初時返工諵b又係唔瞓, 又唔太開心咁, 我都覺得佢感覺到mama唔係身邊, 同之前唔同, 話晒我地係BB一出世就貼身陪住佢
    每日較到最遲出門口, 放工就競步咁衝返屋企XD
    我都寧願夜瞓D, 可以同BB多D親子時間, 等佢知道mama仲係好照顧佢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我同你一模一樣呀!我直頭想飛的返屋企呀!

      Delete
  4. 爭抱, 哈哈哈, 初頭我同蛇仔爸都會, 但依家返到屋企有時好攰, 反而同蛇仔爸你推我讓咁, ;-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我老公可能遲下會推畀我,哈哈

      Delete
  5. 我頭幾日返都係係咁望cam無心工作! 之後慢慢就習慣咗, 無乜望cam了~
    bb大d認人時, 就會更加唔捨得返工ga喇~~~ 依加我每朝出門口寶品都會唔開心同埋喊, 係都要黐住我, 攪到我真係勁唔捨得出門口呀T.T....

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiya really ?? 我一定會好唔捨得架

      Delete
  6. 我唔俾工人姐姐抱,我同佢講佢喊15分鐘以上先可以抱,唔可以抱住氹佢訓,所以阿囝現在唔會扭抱

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔忍心呀,其實我自己都忍唔住抱佢…

      Delete
  7. 你一定好唔捨得~ 睇還睇,小心被人發現掛住睇唔做野 =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我已經唔理咁多,阿仔緊要啲!哈哈

      Delete
  8. 唔知我到時係咪又會好似你咁呢~~~~^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我相信個個媽媽都會好掛住自己個bb架

      Delete
  9. 包包咁可愛係人都唔捨得啦!

    ReplyDelete
  10. 我係朗朗媽媽,我回歸啦,好無見bb,包包大左咁多啦,好得意..

    ReplyDelete
  11. 包包成套白色衫,好似白馬王子~~
    我啱啱放完產假返工又係好掛住妹豬,係咁拎佢啲相嚟睇

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都喺咁睇相,睇幾萬次,哈哈

      Delete
  12. 我想當日放完產假返工都係好唔捨得出門口,燒腩仔又係朝早唔瞓搞到夜晚我哋返來先瞓,搞到少咗好多親子時間呀﹗

    ReplyDelete
  13. Iris, 早上好!包包滿有心事,一定係掛住媽媽了!係呢,依家包包由誰人湊?主力姐姐?

    ReplyDelete
  14. 我一放工都係飛番屋企, 超掛住個囝呀!

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete