Tuesday 24 December 2013

Photos by Sunny : X'mas 篇

拿拿聲打埋佢先,預祝大家聖誕快樂呀!!

話說包包開始扭眼訓。。。

又喊又扭,於是我就暗下佢,暗暗下就訓著左。我地就好小心咁同佢擺pose

第三個look




全家幅




本來想轉look,但包包醒左,又扭計,所以只係轉頂帽。。。



係咁喊,我知包包都攰啦,所以就唔再影了。
暗左佢訓,之後幫佢換返衫。

攪掂走得時(我地著鞋時)包包醒啦,仲好精靈咁周圍望,唉,畀佢激死!

P.S. 
~ 嗰度開暖氣,我同老公勁熱!早知著短
~ studio 唔大,但好多道具
~ 地毯同佢啲衫衫感覺上唔算乾淨,返屋企即刻同包包沖涼

7 comments:

  1. 好有聖誕氣氛呀!祝你們一家永遠甜蜜幸福。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝呀,Merry Christmas and happy new year !!

      Delete
  2. 包包好cute 呀....訓住影相...hahhaa

    ReplyDelete
  3. 訓著左影都有另一種感覺~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝呀!Merry Christmas and happy new year !!

      Delete
  4. 瞓左的包包都好可愛呀~

    ReplyDelete