Friday 13 December 2013

第一次坐地鐵@Element + olympic city

我想同包包去街街,影下相,但又怕多人,所以就揀左element 呢個唔多人嘅商場。第一次同包包坐地鐵,佢個樣好緊張呢!其實包包一去到陌生地方就會變左舊蕃薯,好呆無反應!

之前出街都係訓carry cot,今次可以坐啦,等包包可以望到多啲野。
我幫包包著左件厚外套,因為就快唔啱著,點知熱親佢要除,哈!

都好似坐得幾舒服吖!

去到九龍站就訓左!
見佢訓左,咁我就同老公去行街街啦,點知包包喺人地間店無啦啦放聲大哭,好似發惡夢咁!因為包包好少喊得咁淒涼架。。。

抱左佢一陣無喊就放返落stroller , 見佢狀態好似ok就想同佢影相,不過我地忘記帶相機囉!只可以用手機影。。。

坐落下一層,唔知做咩一出又喊得好大聲,唔知係咪因為好多陌生人??

你睇佢個樣幾慘慘!


接下來呢個衰包好唔情願咁影相,你睇佢個hea 樣!

笑下啦衰豬!


唔係擔天就望地!!

papa企右邊佢係都望左邊!之後仲開始喊同扭計,唔通太多人佢唔鍾意?呢度已經唔算多人啦喎!

呢一次去element 無駕車,因為我同老公想去奧海城食all day breakfast... 揸車又要泊車,又element 又奧海城,又上上落落,所以坐地鐵仲方便呢!

上一次黎已經係懷孕前啦!咁啱呢日天氣好,都幾舒服呢!


等食物期間同papa玩!
 玩得幾開心!依家包包有時會玩口水,所以墊條紗巾。。。


all day breakfast , 無之前咁好食,又好似求其左,不過價錢一啲都唔貴!
 太餓食左先記得影相。

是日老公送給我的聖誕禮物! ^3^
其實我地除了生日好少送禮物,畢竟在一起多年,你送給我我又送返畀你好無謂,所以老公突然話送給我都好開心!可能佢見我湊仔辛苦呢!仲話唔使送返禮物畀佢呀。。。


其實生左bb之後,老公已經獎勵左我架啦,再一次多謝老公啦,love u!!!

14 comments:

  1. 係咪好嘈, 所以包包喊呀?

    ReplyDelete
  2. 我都好鐘意去elements 蒲, 地方大, stroller 推嚟推去都唔迫, 又baby friendly, 每條樓梯都有斜坡配埋 (好多商場都冇架), 同埋佢個nursery 好靚好乾淨, 仲有呀, elements 泊車好抵, 消費$100 就有幾個鐘喇
    包包真係好得意, 佢著咗好多衫坐住stroller郁唔到, 淨係對眼"哨" 住個相機, 好搞笑

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我諗我地會成日去,哈!

      Delete
  3. 好warm既一日呀.. 可能包包著左好多衫, 所以睇落好大個, 有成6-7月大咁. 多d帶bb出街好呀, 等佢有多d外界刺激反應, 聰明d, 無咁怕陌生 ^^

    ReplyDelete
  4. 奧海城同element真係幾啱有bb的家庭行呀!

    ReplyDelete
  5. 包包真係好cute~多d同佢下街街,之後佢就無咁易喊同驚驚啦~

    ReplyDelete
  6. Iris 好耐無見喇~~ 入到黎就見到可愛的小寶寶~~~!!! 好得意呀

    ReplyDelete
  7. 坐月悶到發慌,我也想帶小豆出街玩呀!

    ReplyDelete
  8. Wow, why iris mama u still so slim ? Btw , papa is so sweet

    ReplyDelete