Friday 6 December 2013

眼捷毛

包包沒有遺傳mama的大眼睛,甚至出生時係無眼捷毛!不過好奇妙,我見住佢啲眼捷毛一日一日生出來,依家已經有又長又捲嘅捷毛呢!唔知係bb嘅捷毛都係長,定係遺傳了mama的長捷毛呢?


 所以mama我好鍾意望住包包訓覺個樣,我覺得佢個樣好靚女,哈哈哈。。。
而的確,有些人話包包訓覺個樣好女仔呢!


呢幾張相已是兩三個星期前影,我發現依家仲長啲呢!捲捲的,mama都想要呀!(mama的捷毛長但唔捲呢)

用手機寫blog都ok,以後可以寫多啲啦!

11 comments:

  1. 真係好想咬啖包包。
    依家你用手機寫都ok, 就寫多d, 多d放包包既相上黎比我地睇下喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我會架啦,EE要多啲黎睇包包喎!

      Delete
  2. 包包好靚女啦,好想輕輕親吻佢的眼皮。

    ReplyDelete
  3. 包包d皮膚白白滑滑, 真係有D似女仔~~
    諵b出世時又係無眼睫毛架, 而家先生番出黎!
    BB瞓覺個樣真係特別可愛~

    ReplyDelete
  4. 包包似媽咪, 所以女仔樣~

    ReplyDelete