Wednesday 11 December 2013

包包三個月成長紀錄

包包三個月大啦!


呢個月唔使返健康院,無磅重,但我屋企磅,大概14.5磅,我都唔知算唔算重呢?!


本來一直都食得好好,5.5-6安,但自從10 week去了私家打針同食輪狀之後就亂晒!最少食得3安!依好少少,平均都食5安,唔知幾時先back on track 呢?唯一抵讚嘅係包包10分鐘可以KO支奶!!



日頭訓無定時,估佢唔到,有時訓好多,有時又可以好耐都唔訓!幸好夜晚訓得幾好,九點幾就會訓,我11點幾整醒佢飲奶,佢就可以訓到第二朝7點幾。半夜會醒一兩次,畀奶咀拍下佢就訓返。不過就仍然會扭眼訓,要人暗訓覺!



行為
成日ee ur ur, 好得意,好似好多野想講咁!訓醒時心情好好,同佢玩同講野都會笑得好開心。眼訓時就成舊蕃薯咁,彩你都傻!基本上包包都成日笑,笑時會咪起雙眼,個口可以笑到好大個架!


呢個月包包開始有要求,抱住佢時鍾意面向外面!佢又好鍾意坐,打橫抱會掙扎,或者瓜瓜叫呢。其實包包好少喊,佢通常係叫到好似喊咁但無眼淚架!扭計中。。。


最鍾意坐papa大脾!


所以我地已經開始用hipseat 啦!
呢幅相包包好大粒,一啲都唔係兩個幾月呢!


你睇包包幾開心!

不過包包條頸仲未好硬,所以只可以坐個seat。講開頸,包包好懶架,同佢玩tummy time, 兩分鐘就會喊,唔肯玩!我心諗可能佢頭大個頭重啲?!哈哈!眼見九月bb好多都好硬淨啦!

因為包包鍾意坐,我買左個吹氣sofa 畀佢。包包好鍾意,但佢仲細,我唔敢畀佢坐太耐。你睇佢坐到成個大爺咁


同爺爺玩得好開心!


成長
朋友送左呢張椅,包包又咁啱著得老老土土,成個感覺好懷舊呀,哈哈!


 媽媽你點解影極都唔夠嘅?


前排成日著下面呢套,因為又warm又舒服,但第一次著已經係啱啱好,依家已經唔啱著了。朋友睇到呢幅相,問包包點解男仔都著leggings ,哈哈!


又係好女仔嘅樣


bear bear 包


又黎tummy time la 


好多野諗咁。。。


小肥豬!

chock 下先



笑得好古靈精怪

 sweet sweet


我三個月大啦!




MAMA的話
我覺得包包個樣又有少少唔同左,塊面包左,對眼又細左,哈哈!感覺上無上個月咁靚仔呀,但就一樣咁可愛,hehe...




呢個月我開始要返工,成日都會好掛住包包呢!而依家嘅包包多左好多反應,令到我更加想多啲時間陪佢!我已經好耐無去街,無見自己啲friends 啦,因為包包平時已經對住姐姐,放假我會盡量自己湊,想佢痴我多啲。等包包大多少少,希望可以多啲同包包出街,因為依家嘅包包出街都只係訓,寧願佢喺屋企訓好過呢!

而且包包去完街特別扭計架,係咪個個bb都係咁架?

因為攪左滿月宴,所以百日唔會攪啦,三個月都只係買左個蛋糕黎影相!不過,mama 我帶左包包去影相,個衰包狀態好差呀,應該都影得麻麻地架啦,收到相再分享吧!

MaMa愛包包……


italian tomato 嘅tiramisu , 都幾好味!


PAPA的話
呢個月包包同PAPA friend 左好多呀!靜雞雞話畀你知,之前PAPA抱親包包都唔like架,眼訓時仲會發脾四架!PAPA話因為佢無胸喎,所以包包先唔鍾意喎,哈哈!依家包包成日同PAPA玩到好開心,眼訓都肯畀PAPA抱呢!(其實真係要讚下老公,佢好努力同包包build the relationship,而且佢好enjoy同包包一齊嘅時間,唔會嚴佢煩同痴身呢!)




感謝上帝畀我一個愛我,愛包包,愛家的老公 ^^

包包你要乖啊!!送上一幅包包的喊樣,每次睇到都想笑,哈哈!


(用手機打左幾日先打晒呢篇blog, 呼~)

14 comments:

  1. 包包好可愛呀
    我都消失咗, 因為bb 越大就越忙, 佢越俾到反應就越想同佢玩, 所以冇乜時間去blog, 依家lunch time, 我都想去家個blog 到探吓大家, 睇完留吓言咁又冇晒時間
    等我都試吓用電話寫blog 先

    ReplyDelete
    Replies
    1. 電話成日彈出去~好煩~~我都勁勁勁忙~真係忙到想鬆下都唔得~

      Delete
  2. 包包咁叻既, 咁快食曬支奶奶~~~

    ReplyDelete
  3. 包包真唔似只得三個月呀

    ReplyDelete
  4. 包包真係好可愛呀~
    真係好似你!
    我想問下張吹氣櫈仔邊度有得買呀? 我都想買俾諵B坐下^^

    ReplyDelete
  5. D相影得好靚~~好可愛~~個吹氣椅我已經收埋左啦~

    ReplyDelete
  6. Iris, 包包實在太太太可愛了,好喜歡他 ~

    ReplyDelete