Friday 25 October 2013

包包一個月成長紀錄

出世時重2.85KG, 滿月時重4.21KG, 姑娘話重得幾好!

出院時食2.5安, 到滿月時食3.5-4.0安... 幾好, 老公仲話食4安太多啦... 準時3個小時喊食... 而且一肚餓就喊到拆天... 一秒都唔等得
 
 
初生BB, 食飽就訓, GOOD!
 
 
行為
人地同佢講野, 對眼仔會望住人... 訓覺時有時會笑... 鍾意O咀同皺眉!
 
 
 
成長
 
DAY 1
 
 

 
DAY 6
 
 
DAY 8
 
 
 

DAY 13  
 
 
 
DAY 19
 

 
 
 DAY 27
 


 
DAY 30


MAMA的話
睇返D相, 包包真的大得好快!! 雖然呢個月真的好辛苦, 但見到包包可愛的包包面, 真係什麼都值得!!! 包包, MAMA希望你快D變米之連, HAHA....

包包已經認得MAMA陣"除", 好鍾意MAMA抱抱, 人地話BB唔可以成日抱, 但我有時真係會係咁望住包包, 唔捨得放低佢.... 而且我個工人姐姐又係成日抱佢, 嫲嫲一得閒又抱... 睇黎佢都係會被寵壞架啦....


人地話自己既B係最可愛, 無錯, 連腳趾都咁可愛, HEHE...



PAPA的話 
PAPA: 老婆你睇下我個仔幾得意!
PAPA: 老婆呀, 你個仔又飲飲下奶訓左, 點算呀?!
PAPA: (包包好精靈時) 包包真係好似我呀... 同我細個一模一樣架
PAPA: 老婆, 包包好似你, 訓到成隻豬咁...

有人在我生之前話要由得個仔喊, 唔可以寵壞.... 依家, 有人見包包一喊就抱, 話包包個樣真係喊得好慘喎 ~~
 

24 comments:

  1. 我覺得包包似你老公呀。
    我都想包包快d變米之連, 因為我老公最鐘意睇米之連既bb。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 大多人都話包包似papa多d

      Delete
  2. D 相影得好好呀, 睇到包包成長的樣子~

    ReplyDelete
  3. 係呀!全部同感。我反而覺得成日抱佢。佢有安全感。我囡成日都比人問係咪好好湊。因佢現在自己玩成粒鐘都得。吾得閒又理佢就自己訓

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係唔忍心睇住個仔喊唔抱呀...

      Delete
  4. 抱/唔抱係未生前真係好令人困難,又話唔好抱慣,但又話唔抱無安全感…相信木木出左世,都會好似包包咁,一喊就有人抱多 =]

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係唔忍心睇住個仔喊唔抱呀...

      Delete
  5. 包包食得好好,咁快已經飲4安奶

    ReplyDelete
  6. 包包好可愛呀~~~
    抱唔抱其實都好難選擇既~到第日佢大個你想抱佢都未必肯俾你抱啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 真係唔忍心睇住個仔喊唔抱呀...

      Delete
  7. 包包好可愛呀。。唔怕啦。。。啲人話咁細個要安全感,唔怕佢係扭抱架!
    之前已經睇咗你blog啲辛酸史,不過冇時間留言,你要堅持呀。。慢慢同先生傾吓啦

    ReplyDelete
  8. 好可愛呀包包..我有dd想抱下佢呀~

    ReplyDelete
  9. 包包好cute呀﹗尤其係O咀嘅時候﹗姨姨睇見都忍唔住笑呀﹗
    佢咁細未識扭嘅,抱多陣都OK,唔使太擔心﹗

    ReplyDelete
  10. 人地話自己既B係最可愛, 無錯, 連腳趾都咁可愛, HEHE...>>>係呀~所以我都成日影仔仔的手仔同腳仔咖XDD

    ReplyDelete
  11. 包包咁得意, 點可以唔抱抱呢!!!
    btw, 都忘記了菾喜你呀!!!!!加油呀, 包包媽媽!!!!

    ReplyDelete
  12. 以。。。原來包包係男仔黎架,我誤會左添,唔好意思!
    我將你加左入我blog媽更新啦,以後可準時看到你update。

    ReplyDelete
  13. 見到你呢篇,令我都鬼咁期待我家小豆的到來呀!

    ReplyDelete