Thursday 24 October 2013

DAY 12: 十二朝, 派薑醋黃酒

老公係圍村人,傳統習俗會在bb第十二朝派薑醋同黃酒畀村內每一戶人!!

呢啲咁大陣仗嘅野梗係我偉大嘅奶奶做啦!

首先一朝早就要包包拜神



未訓醒嘅包包

另一方面,家裡啲工人姐姐呀,阿嬸呀,都好努力準備要派嘅食物。睇下,勁多野準備!




紅碟上就為之一份啦!(其實我都係第一次見,所以都唔係好知要派啲咩!)


呢啲就係黃酒啦,無酒味架,仲幾好味㗎!


就係咁派,仲不時要refill呢!不過我無出去呀,無親眼見過。


當日我要照顧包包,所以影得好少相!

仲有大鑊飯,三大煲薑醋,同兩大鍋黃酒雞無影到呀!

其實呢度真係唔少錢架,不過奶奶話係開心事,無得計,個個都希望有機會派架啦!(即係有添丁呀!)


17 comments:

  1. wa...圍村ge 野真係第一次見,加油呀靚媽!

    ReplyDelete
  2. 第一次睇圍村派法!quantity係一桶桶咁!

    ReplyDelete
  3. 睇你個BLOG 會見識到圍村習俗呢~

    派薑醋同黃酒絕對係開心事呀! 奶奶當然樂意做啦~

    ReplyDelete
  4. 嘩! 好大桶雞酒呀!~ 我哋條村無派雞酒呀, 聽講以前會派, 依加整整吓新一代都無派喇, 淨係請食盤咋~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 我諗到我個仔個代已經唔識呢d野啦...

      Delete
  5. wow....圍村係唔同d...好熱鬧好開心呀!!

    ReplyDelete
  6. 好大陣象,見識見識。

    ReplyDelete