Tuesday 15 October 2013

產後情緒 (2) - 咳咳咳

第二樣困擾我既係, 由DAY 9 開始, 唔知點解我開始咳...

而呢種咳係唔同平時既咳, 我一咳就好似"族"親咁停唔到, 個喉嚨好痕, 有時有啖... 而除了咳之外我係無其他"病徵"的!!

中醫話我係因為開刀生仔所以入左風, 無咩事! 食幾劑藥就會好! ... 仲話我身體幾好添!!
之不過 ... 我睇左幾次中醫, 食左十幾劑苦藥都未好!!

我 DAY 9 都未洗頭, 沖涼都有用薑水, 唔通真係因為開刀所以入風??

呢隻咳真係好辛苦, 已經唔夠訓既我成日咳醒, 半夜仲要一路咳一路餵奶... 有時咳到眼淚鼻水都出黎... 我試過辛苦到喊... 也因為個咳一直無好過而擔心到喊...

可幸的是我唔算係病, 係唔會傳染畀BB的!!

而我奶奶好好, 見我係咁咳, 會煲好多野我食同飲, 仲會問人地入風可以食D咩 (因為我奶奶身邊有D朋友係陪月)...

薑係去風, 我呢世人都未食過咁多薑... 又薑茶又薑醋, 食咩都有薑!! (我以前係唔食薑的)
另外中醫話食薑醋要早上 (12點前) 食先係對身體好, 下午食係唔好架!

而我既咳真係好強... 成廿日, 一直時好時壞 ... 都未好...

直到 DAY 唔知廿幾... 我返去DR. CHEUNG 度覆診, DR. CHEUNG 話我係氣管敏感! 畀左支咳水我...

另外我奶奶問人地攞左D藥材酒畀我... 因為咳左好耐, 我咩都敢試啦...
我飲左.... 老鼠仔酒 !!!
係真係老鼠仔浸既藥材酒!! 不過... 我係無見到點浸架, 只係飲左D酒...
仲有飲左毛雞酒, 同樣, 我都係無見到點浸架...

我唔知係DR. CHEUNG支咳水勁, 定係老鼠仔酒/毛雞酒勁... 我既咳依家好得7788, 只係夜晚有少少咳, 希望唔好再返發啦...

在此特別多謝我奶奶!!

17 comments:

  1. 多點休息,好快好番,加油呀媽媽!

    ReplyDelete
  2. 可以既話...就叫老公/99幫手照顧下
    你點都要休息下...身體唔夠休息=抵抗力弱=好難好~
    不過你99真係好鍚你...第時叫包包鍚嫲嫲多d呀~hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係唔夠休息,係自己衰,唔肯放手畀工人湊。老公要返工,奶奶唔敢湊咁細個b,玩下就可以。我會盡量放手多啲架啦,多謝你呀!

      Delete
  3. 明白, 咳真係好辛苦 ! 休息多D !

    ReplyDelete
  4. 你奶奶真係好好呀, 你都要保重身體呀!

    ReplyDelete
  5. 加油呀.. 想BB好首要係你先要好好休息,照顧好自己呀...

    ReplyDelete
  6. 老婆仔酒係堅野, 我媽當係寶話留比我. take care mummy!

    ReplyDelete
  7. 好好休息,食D維他命c,好快好返

    ReplyDelete