Thursday 10 October 2013

包包滿月了!!

2013年10月6日
 
包包滿月了...
我地在這天為包包攪左個盆菜宴, 當日好熱鬧好多人呀...
不過要等我有時間先可以分享了!
 
當日為包包準備了一套靚衫, 是ELLE的最新冬裝, 可惜包包熱到我不得不換左佢, 真失察!!
 
下午全程在訓, 切CAKE時都係!
 
 晚上醒左時影的!
這個月好辛苦啊, 艾利絲要餵夜奶, 所以無覺好訓...
日間雖然有工人姐姐幫手, 但緊張大師的我總是不放心, 姐姐餵奶換片我都要睇住先放心!
另外還有些身體上的不適, 好想BLOG呀, 但現在有時間我都要用來休息, 待我身體好一點, 遲一點先BLOG吧...
 
原來做了MAMA是可以睡很少的 (明明以前愛睡得像隻豬!!)
原來做了MAMA是會變得力大無窮 (抱B幾個鐘都唔攰!)
原來做了MAMA是很容易哭的 (由以前易哭變成現在極度易哭!!)
....
 
不過見到包包的可愛樣, 真係咩辛苦都唔記得了!!
最明顯的是包包好像認得MAMA了, 包包喜歡MAMA抱抱, 姐姐同老公抱都喊, 但我一抱就收聲了!
還有我的聲音, 包包聽到都會由喊變做EE ARAR... 好像在向我投訴什麼呢!
我好開心因為我覺得包包覺得MAMA給他很大的安全感!!
"有媽的孩子像個寶"是真的!!
有時我抱著包包, 看著他甜睡, 真的不願放開呢!!
 
 
包包, 你大個一定要好好孝順MAMA呀, 做MAMA真的付出很多很多...
而我也很感恩自己有很好的媽媽和奶奶...
真的養兒才知媽媽好!! 以後要好好孝順媽媽!!
 
看看包包的包包面, 真的好想咬一口, HAHA...
 
 
 
 
包包, 為了你, 我什麼都願意!

MAMA LOVE YOU!!
 

22 comments:

  1. 我見到包包既面珠, 我都好想咬一口 :P
    我之前睇過, 話BB會記住成日抱佢既人的味道, 所以你一抱佢,佢就唔喊喇。

    ReplyDelete
  2. 包包好可愛呀
    期待你分享多啲,
    你講嘅感受我都好明呀, 超認同呀,
    但我相信我哋捱得過嘅, 望住bb就會有好大力量架喇
    加油加油

    ReplyDelete
  3. 包包係靚仔黎嫁喎!
    記住休息多D呀, 頭兩個月係辛苦D, 介左夜奶會好好多~ 加油!

    ReplyDelete
  4. 做了媽媽後,要更加愛自己的媽媽啊!

    ReplyDelete
  5. CONGRATS!!! BB好得意呀!我的NICKNAME都係叫包包。大學同學到宜家都係咁叫我的。:)

    ReplyDelete
  6. 恭喜呀....包包好可愛呀!

    ReplyDelete
  7. 已經滿月了~~祝BB身體健康!精靈活潑~

    ReplyDelete
  8. 包包好精靈呀...你坐月都無點肥...good~~
    好好休息下...我地blog友等你come back!!

    ReplyDelete
  9. 咁快一個月, 祝包包身體健康,快高長大~
    mama你好fit wor~!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. THX!! 我...距離家鄉還有很遠呢!

      Delete
  10. 包包好得意!!
    媽媽你修身修得咁快!

    ReplyDelete
  11. 自從冇用yahoo之後, 連yahoo email都少check, 原來你個BB已經出左世仲要滿月添! 時間過得真係快!! 恭喜晒!!! 祝包包身體健康! 快高長大!

    ReplyDelete