Monday 4 November 2013

八兩包


包包滿月時收到好多親友既禮物, 包包真係好多人錫呀!!

八兩包出場 ~~


最重手既一條係爺爺送架!!


好喜歡BB帶玉鈪呢!


D 手鈪都好靚呀!


仲有好大袋利是, 因為時間既關係, 已經拆晒, haha... (包包放心, mama會幫你儲起!)
另外仲有好多衫衫同玩具...


加埋之前朋友送既衫, 包包D衫已經多到著唔晒... 呢個冬天都唔使買衫... 有時都覺得有點浪費.... 好在我好忍得手, 自己唔係買左好多衫 ja ...

不過, 都好開心有咁多人錫包包.... 依家D小朋友真係幸福!

20 comments:

  1. 原來你生左個女呀!恭喜晒,好在你有留言比我咋,否則唔知點搵返你了。glad to meet u here ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係仔仔呀,依家終於有時間搵返啲bloggers!

      Delete
  2. 包包嘅行頭好"行"呀!!!! XD

    ReplyDelete
  3. 包包唔單止身形有份量, 收到的金器都好有份量喔~
    佢咁可愛~抵佢多人錫既^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 畀EE知道左包包身形有份量添, HAHA

      Delete
  4. 包包啲皮膚好白雪雪呀!!~ 又白又滑~

    ReplyDelete
  5. 仲有一個月就到我喇.... 開始好緊張.... 睇住人地湊仔,就覺得時間過得好快... 望住自己... 就有點點渡日如年咁。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好快到你啦, 小豆都會一樣咁可愛, 加油!

      Delete
  6. 艾利絲, 好耐無黎探你la....包包好可愛呀...
    keep in touch ar :)

    ReplyDelete
  7. 包包個樣好得戚咁 wor!
    不過我見到衫都好難忍手, hehe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我都好想買多D衫, 但屋企真係好多衫呀, 等到出年啦, D衫唔岩著我就可以買多D啦, HOHO!

      Delete
  8. 八兩包好幸福呀
    包包啲皮膚好靚呀。。似媽咪~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 似MAMA, 白雪雪!! 好多人話佢似女仔!

      Delete
  9. 包包好得意呀~~
    好彩我都係囝囝, 如果係囡應該好難忍住唔買衫

    ReplyDelete