Tuesday 22 October 2013

DAY 2 : 親子時間@法國醫院


在法國醫院, MAMA可以餵奶時親近BB, 但PAPA同其他人一樣, 只可以隔著玻璃睇BB...
 
對此, 老公感到十分不高興 (HAHA!), 因為佢好想抱抱BB啊!!
 
好在, 法國醫院都有親子時間, 不過就每晚只有一次好似係20分鐘左右既時間... 而且要收好似係$70 既費用!!!
 
姑娘話係"保護費".... HAHA... 係保護衣既費用呀! 不過最後發現佢無收到我呢個COST 喎!
 
睇下, 我地要著到好似去做手術咁....
 
 
PAPA好開心呀, 可以抱BB啦...
 
 
包包好細粒呀... 依家大粒左好多啦... 件衫勁oversized !!
 
 
 
 
 
睇下MAMA抱得幾舒服!!
 
 

8 comments:

  1. 件衫好大件呀! 睇番TAREBABY 件出院衫仔... 都係OVERSIZED 的!

    ReplyDelete
  2. 睇自已親生骨肉都要俾錢,X_X 咩世界呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咪係!我老公抱到唔捨得走,好殘忍呀!

      Delete
  3. 包包第3張相...好似你喎~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有我的包包面^^,不過無我的大眼睛呀><

      Delete