Friday 18 October 2013

產後情緒 (3) - 新手媽媽

同好多新手媽媽一樣, 我每天只是圍著包包轉... 餵奶,掃風, 換片... 餵奶,掃風, 換片...

滿左月之後... 變左餵奶,掃風, 換片, 暗訓覺/ 陪玩.... 每三個鐘一ROUND...

生左BB之後, 老公請左2個星期假幫我, 不過老公始終係男人, 有D怕咁細粒既BB, 又粗手粗腳, 所以湊B都係主要自己做... 而老公又要出去攪好多野... 幫BB改名啦... 又要忙於攪滿月盆菜, 出去攪印請帖 / 睇稿/ 攞帖, 又要同老爺傾請咩人, 用幾多錢等等...

而餵夜奶都係我負責... 講真要我老公餵, 我都唔放心啦...

奶奶都請左一個星期假諗住幫我, 不過好攪笑係奶奶話BB太細唔敢湊, 所以奶奶主要照顧我飲食... 同埋去打牌 ... HAHA...

初初訓覺時係會係咁醒, BB "呀"一聲又即刻起身睇, 一晚醒勁多次, 跟本無點訓...

BB 三個鐘一次奶, 餵奶,掃風, 換片都差不多攪成個鐘, 一日7餐, 除左半夜2餐, 剩下5餐我先有時間... 而呢5 個session, 我要食早午晚飯, 沖涼, 幫BB 沖涼, (之前要擠奶)... 有時間我先可以午睡...  成個人攰到唔似人...

加上之前餵人奶攪到身心疲累, 試過有幾晚係辛苦到喊, 依家諗起都眼濕濕...

好快工人到步啦... 好在個姐姐SO FAR都OK... 但我都唔放心架, 頭一個WEEK都無畀佢掂BB, 睇佢做家務, OBSERVE下佢個人先慢慢畀佢做... 依家即使佢餵奶掃風我都會睇住... 所以只有BB睡覺我先有得休息... 因為老公要返工, 餵夜奶都係我負責... 之前因為咳, 夜晚又訓得唔好...

DAY 十幾有一晚老公同朋友去食飯, 佢話有3個同事生日推唔到, 咁我叫佢早D返啦... 點知佢玩到一點幾先返, 而且返到黎就攰到大覺訓!!! 那晚我真係超級DOWN囉, 一路喊一路餵夜奶, 我記得我係喊到成件衫濕晒 (因為餵緊奶無拎TISSUE)... 呢次係我第一次 (也會是LAST一次!!) 後悔生左BB, 成日諗點解個老公仲係咁貪玩?? 生BB係咪唔應該?? 依家每次諗返都想喊!!

雖然老公之後有道歉同氹返我, 但我真係唔明點解有D人做左爸爸都可以唔理坐緊月既老婆同未滿月既BB去玩到咁夜??????  呢D係咪男人同女人既分別?????

包包, 對唔住, 媽媽以後都唔會後悔, 無論身邊人點都好, 我會盡我最大既努力去愛你, 照顧你, 養大你!!



其實都係自己衰, 太緊張包包了... 好多時唔願放手, 攪到自己個人好緊... 好攰...
依家我都放開左少少啦... 姐姐餵奶時我就可以上下網, 睇完佢掃風無特別野我就去訓一訓 !!

不過, 家裡除了多一個BB, 都多了個外人 (工人), 真係要D時間去適應...

可能我同老公都訓得唔好, 大家有時都燥燥地...
也因為有工人, 我地在家都很少擁抱呀, 錫錫咁啦...
突然覺得2個人關係遠左...

有一次老公好深情咁抱住我, 我即刻喊出來 (係, 又喊!!), 那種感覺好似好耐未試過, 一種被愛被關懷既感覺.....

好啦.... 呻完....
以後我會努力學習做個好媽媽...
希望給包包一個幸福的家...

10 comments:

  1. 坐月時,哭都是我經歷的一部分。有人幫手,盡量讓他們幫,讓自己好好休息,讓自己情緒得到支援!加油,一定過到架!!

    ReplyDelete
  2. 超明白你嘅感受,你寫嘅嘢, 好多我都經歷過, 好多我都有同感,但請信我, 好快冇事架喇,媽媽路會越行越順, 你仲會好懷念依BB NEW BORN 嘅時候添
    好好ENJOY呀, 孩子係天賜嘅禮物嚟架 ^^

    ReplyDelete
  3. 男人同女人係一樣,,但佢都盡左力架喇..
    此終女人細心d..男人要幫手你都未必放手比佢做..自己做係最放心..
    頭1,2個月未適應真係好有情緒上既落差,,我都成日喊..後悔我都試過.但耐左就會好好多~~
    你望到包包..你就覺得世上一切都好美好(我而家都係)...加油喇艾利絲~~~

    ReplyDelete
  4. 完全明白你的心情,我都預左我老公係咁。不過,相信呢D都只係過渡期,好快無事的!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實產後真的好多負能量走出來,自己係控制唔到,good luck to u!!

      Delete
  5. 宜家先睇到你blog,一口氣睇咗你呢三篇blog,你講嘅嘢有好多我都經歴過,尤其係餵人奶那part,我果陣係健康院對住姑娘喊到眼都腫,當時覺得好似世界末日,唔知自己一個點湊得大個B(我係完全無老人家﹠工人幫手)...
    不過你放心啦﹗過咗兩個月之後佢生活開始有規律,你都習慣咗有佢嘅出現,所有嘢都會好smooth,你會開始懷念佢newborn嘅時候,又好享受佢日日有D唔同嘅進步,特別係對住你咔咔笑嘅冧樣﹗加油呀﹗

    ReplyDelete