Tuesday 4 August 2015

Blogger bb gathering @ 啟德郵輪碼頭公園

今次係包包第一次參與blogger bb 聚會,艾利絲之前一直都好期待呢~

中午包包要同爺爺慶祝生日,包爹就話不如唔好去啟德,因為包包無得午睡。但我真係好想出席,所以包包nap左唔夠45分鐘就畀我抱左上車,而包少上車又例排唔訓,雖然係咁,但去到有得玩,包包依然係好生猛!

首先要多謝艾菲介紹呢個咁好嘅地方!
啟德郵輪碼頭嗰度好靚呀,風景好好,最正嘅係嗰度個水池,大人細路都玩得好開心!
(如果有大草地就更好啦!)

呢日艾利絲無帶相機,所以無點影相,多謝其他blogger影左咁多相再share出來,特別鳴謝艾菲同Cathy,因為佢地拎住好重嘅大機,影左好多好多靚相,真心欣賞和佩服!

去到已經見到好多小朋友喺水池玩緊。

 (Cathy 啲相真係好靚呀!)

行近啲就見到好多熟悉嘅面孔


小朋友真係好簡單,好容易開心

行到埋去,包包已經自動波玩水,唔使叫

幾開心!

後來發現Anki喺入少少嗰度,行過去一齊玩先!
包包認得Anki呀,仲喺我鼓勵下錫左Anki一啖,hehe...


後來艾利絲見到可愛嘅燒腩仔,就拉包包去同燒腩仔玩。燒腩仔好有大將之風呀XD


多謝艾菲幫包包影左咁靚嘅相




玩完水,大家就去換衫

換好衫就聚埋一齊玩啦~
第一次見到咁多blog bb,我覺得佢地都比我想像中bb樣呀~仲有blogger媽媽s,我其實都唔係好認得呢~希望下次有機會傾多啲計!

Cathy媽媽真係好呀,帶左好多氣球畀小朋友玩

包包都帶左佢個足球
同Anki一齊玩先!


巨龍似乎好鍾意呢個金色足球喎!
 

 


跟住就到影大合照時間啦~
包包坐定定等影相

見到全部小朋友都企喺身,就叫包包企啦,點知佢唔肯呀~仲差啲跌倒,嚇死我!

包包企little k隔離,我打算叫little k同包包手拖手,點知little k 唔肯,好好笑 XD
啱架,女仔應該要保護自己!

最後,就得包包一個係坐嘅 XD
Papa話佢可能真係好攰,哈哈!


影得成呢張大合照,當然係我地呢班父母嘅功勞啦~


唱緊ABC,又拍晒手,好唔得閑,哈哈!



玩完一輪,包包已經無咩電,係時候歸家啦~
黃昏嘅風景又有另一種美!



希望好快可以再見到呢班咁可愛嘅blog bb!

20 comments:

  1. aiya, 真係唔好意思,little k要warm up既人,希望下次一齊玩耐d fd d :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得係啱架,唔熟嘅人唔好拖,下一次再玩過吖

      Delete
  2. 我見到有一下包包差d跌左落黎, 真係嚇死~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都嚇死,好彩無事又無喊!

      Delete
  3. iris,你可以叫巨龍拖包包啊,巨龍在家是大阿哥,知道點樣照顧比他年紀細的小朋友啊 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實後來想叫巨龍拖,但包包佢堅持要坐 Xp

      Delete
  4. 包包影相同真人都係咁可愛~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝ee, 嗰日沒機會傾計添,我見到tarebaby帶超好可愛呢!

      Delete
  5. 好多熟悉既面孔下,真係戥你地玩得開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你幾時返香港呀?到時我地都可以攪個gathering 呀~

      Delete
  6. 我顧住喺水池到捕D小朋友,都無機會同你相認同傾偈添,一於下次見面再傾過﹗
    BTW,其實行後少少有大草地㗎,但大家玩波玩車玩得太開心啦,所以應該睇唔到

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我知艾菲你係燒腩媽架,但我怕醜,又要湊仔,最終都無同你相認,希望下次可以傾多啲計!
      我後來見到你地啲草地相呀,好靚,早知我遲啲走啦~

      Delete
  7. 果日單拖又要睇女又想影相,都冇時間認識下包媽呀!
    燒腩媽影包包啲相好靚呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cathy同艾菲都好叻,影左咁多靚相,真係多謝你地!

      Delete
  8. 好熱鬧呀, 好多BB, 影得成大合照已經好勁了~~~
    喺相中睇, 巨龍爸爸似係最落力wor

    ReplyDelete
  9. 我講左好耐話去啟德郵輪碼頭公園都未去,不過最近較熱,可能入秋後先去。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗰度都幾大風,好似我地4-5點去都唔太熱呀~

      Delete