Friday 14 August 2015

Drum set

大姑媽送左套鼓畀包包,當然係bb版啦~

其實收到嗰時都嚇一嚇架,因為都好大盒,而且我即刻聯想到玩嗰時會勁嘈,心諗。。。
咁大整蠱。。。
當然仍然會笑笑口講多謝

之不過,男仔打鼓又真係幾型嘅
就畀包包型下啦

Mama砌左好耐先砌完,好可惜包少唔識欣賞,叫極都唔肯坐低玩。


唯有用住隻DOG DOG做MODEL


Mama玩畀佢睇,點知佢一埋黎就拆鼓,呢set鼓好兒戲,一推就散!

又要再砌,試下第二個砌法。

用上奶咀同私家櫈包包先畀面玩兩下



真係兩下就走佬


 或者mama我應該開心,佢唔鍾意玩就唔會玩到嘈嘈閉閉

之但係。。。。

包包對個cymbal (我一向叫查查) 係情有獨鍾 
佢拆個鼓都係為左呢支野
你睇佢幾自得其樂?!





突然覺得。。。。
佢好似東華三院嗰啲轉碟嘅籌款表演 XD

23 comments:

  1. 東華三院嗰啲轉碟嘅籌款表演 --> 哈哈! 好得意

    ReplyDelete
  2. 咁玩轉碟....真係唔知好嬲定好笑...
    包包著大人鞋...好CUTE~

    ReplyDelete
  3. 真係型喎,可能大大下又會想玩返,成日變架 :p

    ReplyDelete
  4. wakaka...包包最尾個幾張相又真係幾似人地籌款表演啵~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下次東華三院可以考慮搵包包去表演 XP

      Delete
  5. 呢套鼓我都送過畀朋友,不過又係玩兩玩就散咗
    睇來包包有天份去學轉碟喎,kakaka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 學轉碟..... 人地學捽碟佢學轉碟....... HAHA

      Delete
  6. 好型呀。。jam返首無法可修飾的一對手~
    果時表舅父都想買比小檬,不過冇地方。。我阻止咗佢地=p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好呀... 包包有琴有鼓, 爭個結他就可以夾BAND....

      Delete
  7. 哈哈!佢對拖鞋好大對好攪笑!
    等再大啲就玩架啦!Anki 都係咁,你個鼓好靚呀!

    ReplyDelete
  8. 我都好想買,但真係無地方擺呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我都無地方架啦.... 唯有放棄大人既野畀多D位佢放玩具

      Delete
  9. 一推就散 <----個樣又好結實咁啊 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好明顯係小朋友玩意.... 玩唔得耐

      Delete
  10. 包包好似耍緊雜技咁, 好搞笑呀~~

    ReplyDelete
  11. 又係鍾意著大人拖鞋0既小朋友~ haha

    ReplyDelete
  12. 大爺去朋友屋企玩過套鼓, 真係好嘈架..wakakaka
    好彩包包無興趣, 原來佢鐘意耍雜技多啲, 仲要著埋大人拖鞋玩突出.XDDDDD

    ReplyDelete