Wednesday 19 August 2015

儲蓄保險

一直艾利絲都煩惱緊如何處理包包嘅利是錢,我宜家都只將啲錢放櫃桶底,因為存入銀行同放櫃桶底真係無乜分別,反正無息收。老公每次打開櫃桶都催我快啲諗辦法。
 
包生於大家庭,我地又係傳統嘅圍村人, 所以包包出世,滿月,正月十五點燈,到生日,唔覺唔覺都有數萬元,黎緊又就快兩歲生日啦~

 
靜雞雞話畀大家知,加埋金器同玉器,包包都算係個小富翁黎架 (_)
 
 
我要好好幫包包儲起呢啲老婆本!所以見親人地做bank或做保險都會問下有無好嘅推介!

最多人話買基金,但係回報無guarantee之餘仲有手續費。啲限制多到我都記唔到,又話要唔知幾多年先可以攞返啲錢,否則就要扣唔知幾多個percent。做左媽媽之後真係記唔到咁多野!
 
雖然自己有買開股票,但用個仔啲錢買股票又驚血本無歸(講笑)特別係管理方便有困難,錢唔多又唔想開個新戶口,但又唔想同自己戶口嘅錢攪亂左。

最近,我個朋友就介紹左個儲蓄保險畀我,真係好適合我同包包!

 
1. 首三年保證年利率 guaranteed return! 呢樣緊係最重要啦, 唔會輸晒個仔啲錢之餘仲要增值
- 首個保單年度3%
- 第二保單年度3%
- 第三保單年度4% !
2. 可以隨時提取戶口內嘅錢,沒限制提款次數 即係想幾時攞返啲錢都得!每次提款仲唔會收手續費!
3. 不設任何行政費用- 唔會好似啲基金咁,掙埋都唔夠畀手續費。
4. 講到明係保險,仲有相等於100%戶口價值嘅意外保障賠償(上限為$400,000),同相等於105%戶口價值嘅身故賠償

仲有仲有, 無限要俾幾多年錢架, 好似一般保險咁, 隨時terminate都可以!
講真, 市面上真係好難搵到咁筍嘅PLAN, 所以我都好多謝個朋友介紹畀我, 我問其實你公司有無錢掙架, HAHA!

 
要留意:
- 投保年齡19-70
- 最低供款金額HK$30,000
- 最高供款金額HK$400,000
- 最低提款金額HK$1,000
- 最低戶口結餘HK$3,000
想知道更多資料, 可以CLICK入呢度睇下!
富衛自助息理財壽險計劃
富衛網上投保平台
富衛Lifestyle Blog

No comments:

Post a Comment