Thursday 20 August 2015

包包23個月成長紀錄

話咁快,仲有一個月包包就兩歲啦~

依然係11-12kg, 由18個月開始已經無點重過。但相信有高嘅,視覺上都唔太瘦,健康就可以了。
高度我自己量,大概86cm。

已經食緊大人飯。而呢個月仲食左幾餐街外飯,因為papamama太懶,出街唔想特別再煮畀包包,而包包出親街都食得幾好,唔通真係隔離飯香啲?!反而奶飲少左,可能天氣熱,飲7-8安就停。

食飯頭幾啖都肯自己食,之後就玩野,篤篤篤。如果唔餵,真係天光都未食完。。。

已經習慣一日一nap,我地出街嘅時間都長左,flexible左!但最近夜晚訓得唔太好,會醒幾次。而自從包包講野多左,半夜佢一醒左就會係咁媽媽媽媽,當我應佢後就抱抱抱抱 (>﹏<)

活動能力
  • 呢個月開始識跳,但好多時跳完都跌左落地XD
  • 上落樓梯愈來愈好
  • 另一方面就係學識吹bubble同吹蠟燭啦
  • 會自己除褲,而著褲就要大人幫手抽一抽。有嘗試著衫但成日搵唔到個loan XD

語言能力
一日比一日好
  • 但都只係可以講單字同叠字,大部份時間都肯跟我地講野,但發音唔太準,好重bb音。如:好(變hall), 瓜(變ga),乖(變kai),表姐個表(變biee), 叔叔(變篤篤 etc
  • 最開心係我地開始有交流。問佢好唔好會答"好",問係唔係會答"係",問知唔知會答"知",問包包乖唔乖呀會答"乖"!
  • 最攪笑係問佢有無XX, 佢一定係答無!(明明poo左,問佢有無poo佢都答無!),但我好肯定佢知無嘅意思架~
  • 終於講到姑媽個姑字啦~宜家叫佢叫姑媽佢就會koooo,我再提佢先講埋ma
  • 每朝媽媽返工前都要佢講love you,佢就會講up you (分開講)
  • 兩個音嘅字就只識講happy (ar pi), 同"畀吖"!
  • 以前有要求只會講吖吖吖,宜家識講嘅都會盡量講,如開門就講門,刷牙就講刷刷,叫媽媽著鞋會講鞋鞋etc

雖然相比其他小朋友係慢左D, 但見住包包有進步, 希望返左學會再好D!
其實包包講野唔叻真係好多野都無咁順利,例如未表達到去poo/ vee, 會因表達唔到而忟,講極都講唔到自己個名等等。就快要in K,真係有點擔心(但又急唔黎)。。。

情感發展
完美主義依舊嚴重,仍然會undo啲野自己做,做開嘅step要跟住做,唔可以漏架( ̄∇ ̄)。
  • 晚上訓覺要自己熄燈,但又唔夠高,每晚指定mama抱去熄燈,papa都唔畀。
  • 由床去燈嘅短短三步距離佢都要著拖鞋。佢自己著都算,仲要迫爸爸媽媽著。如果我地忘記拎拖鞋,佢會要求出房“幫”我地拎拖鞋!
  • 落床一定要自己落,唔畀人抱
  • 每晚嘅指定動作:媽媽抱入房、睇書、媽媽叫訓覺就自己慢慢爬落床、著拖鞋、媽媽抱熄燈、hughug爸爸、爸爸出房、除拖鞋、上床媽媽陪訓(仲有佢心愛嘅dogdog同rabbit公仔)。一個step都不能少,佢又慢,有時漏咁啲野又再落床著拖鞋出房攞,試過攪左20分鐘先上到床訓(>﹏<)
  • 有日食西瓜,驚包包食至周圍都係,就拎到埋佢咀邊。但佢堅持自己攞,跟住放返上碟,再自己拎起食…………
  • 有時我地唔記得熄風扇,包包會記得自己去熄
  • 出街前佢會幫mama papa拎鞋,正確應該話佢唔畀人地去拎鞋要自己拎畀我地!
  • 一聽到人地洗手, 就拿拿淋去拎抺手紙畀人, 唔畀人地自己拎

開始覺得佢有點霸道,咩都要自己做。但又覺得佢肯做好過唔肯做吧。

Mamapapa一離開就喊,佢唔係驚,係嬲我地唔帶埋佢去。就快返pn,唔知到時佢會喊幾耐呢??

最近好鍾意kiss kiss, 佢鍾意嘅野就會去錫一啖。試過我放工返到屋企坐佢隔離,無啦啦錫我一啖,仲要muah一聲,好sweet架!佢啲動物公仔,成日會錫。見到電視有panda, 走去錫電視(^_^;)

知道咩係嬲同唔開心,有時佢唔肯做啲野我話媽媽唔開心佢就會做。當然呢招唔會成日用。

感恩trouble two暫未來到,可能我地好了解佢知道佢要乜野,所以唔多發脾氣嘅機會,而且一般來講都肯聽大人說話。通常發脾氣都係眼訓嘅時候。暫時未試過罰佢,都係講道理為主。

包包一向都痴媽媽,但呢個月好似嚴重左,乜都指定媽媽幫佢,唔畀其他人幫(仔呀,媽媽好攰架)。甚至好鍾意同媽媽坐,抱,同訓,要痴住媽媽。一向都係姐姐抱佢飲早奶,宜家居然要媽媽抱!(仔呀,媽媽趕住返工架)。所以我知道包包一定好愛媽媽呢,同時知道媽媽係最了解佢,愛護佢,畀到佢最大嘅安全感。但係我都唔想佢太痴我,所以都會有感papa唔夠了解包包,令包包唔痴佢囉~

 
去相
 
係屋企玩水

 
同dog dog selfie

 
最鍾意PAPA咩咩

 
 
做咩皺眉頭呀~

 
去姑媽會所玩 (落雨天最好節目)


 
得閒畫下畫先

 
坐MTR

 
 
玩水水

 
回眸一笑
 

 
會自己攞水飲
 
爺爺嫲嫲係沖繩買既浴衣, 好可愛 (我自己去沖繩時忍手唔買, 爺爺嫲嫲居然買左!)

 
咁熱最好去游水

 
係天台玩bubble

 
好努力吹吹吹.....



包包就快返pn啦~但其實我地仲未落實會返邊間學校,遲啲再詳細blog!
MAMA唔期望佢返學學到D咩, 只希望佢開開心心玩一年, 做個有愛心, 有禮貌, 有品德既小朋友....
希望一切順利!


20 comments:

  1. 嘻,我都覺,大大下好似體重冇咩增長咁....不過認同啊,健康就OK 了 ^^
    包包23個月快樂 ^^

    ReplyDelete
  2. 哇, 咁快就23個月大, 下個月就2 歲啦!! 大得真快

    ReplyDelete
  3. 包包真係好可愛呀, 愈大個就愈多互動了! 叫爸爸多D 陪下包包親子時間就會痴佢架喇~~~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係咁話, 但包包如果見到我, 就邊個都唔要架

      Delete
  4. 包包越大越叻仔啦﹗遲D返咗學肯定講多好序嘢﹗

    ReplyDelete
  5. 包包真係又乖又可愛,係斯文派,23個月已識跳好叻叻!

    ReplyDelete
  6. 我其實覺得包包講野都OK喎,男孩子係咁,返N會好D。
    包包返邊間﹖點解仲未決定﹖LITTLE L都係插班呀!

    ReplyDelete
  7. 包包體重無咩升過,little k都係=.=
    可能大左郁黎郁去,所以食左都消耗哂。
    痴媽b,我估係有段時期個個都係咁,我果期仲係interview時期>.<
    我覺得包包發展得唔錯呀:)

    ReplyDelete
  8. 23個月包包仲係好baby face 好可愛
    痴媽呢個症候真係讓人又愛又恨, 有時當然好有優越感sweet 爆, 但當好攰時又好想佢去痴吓第二個, hahahaha

    ReplyDelete
  9. 肚B有一段時間都係冇重過,不過有keep住高佢又食得,所以都冇理^^"
    包包講野有keep住進步,返學之後一定進步更明顯呀,加油包媽!

    ReplyDelete
  10. 咦,你提醒左我,買左件浴衣都未著過,紐約個夏天都就完..
    拿拿臨呢個禮拜著下先!

    ReplyDelete
  11. 係喎,真係話咁快就兩歲了。
    同瞕瞕一樣,包包都係個「自主性高」的小朋友(其實我覺得用自主性,會比用完美主義來得貼切)。有自主性係好架,你會逐漸發覺在之後的成長過程中,個小朋友對自己係有所要求的,也會不斷將其技能反覆練習,達到完美境地。超碼對學習,對自理方面,你不用太擔心先。佢地會學得好好,真的。

    ReplyDelete
  12. 天光都未食完>>me 2

    ReplyDelete