Friday 24 July 2015

包包的私人泳池 2015

上年淘左個水池,夏天到左,等我攞返出來畀包包玩先!

有時包包午睡醒後已4時多,去沙灘泳池已經太晚,我就會開呢個水池畀包包玩!

重溫上年


包包真係大得好快呀~



好掛住圓碌碌嘅包包呀~

呢一年我地仲裝修了天台
包包可以玩嘅空間又大左

而家嘅包包已經懂得自得其樂



個水池都有點太細了
但勝在方便



包包:準備變身先
 
 

包包超人出場!!


Oopsssss

笑到我肚痛 XD


25 comments:

  1. 屋企地方大真係好, 夏天可以成日係屋企玩水, 正正正~

    ReplyDelete
  2. 正呀~!!! 我屋企多d蚊, 唔敢俾佢玩呀~ 下次去你度玩下先得~heehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我屋企地下勁多蚊,但天台就少好多!

      Delete
  3. 有個私人泳池都唔錯呀。 都唔算細啦,一個人浸岩岩好。 包包超人好cute 呀!

    ReplyDelete
  4. 有個私人泳池都唔錯呀。 都唔算細啦,一個人浸岩岩好。 包包超人好cute 呀!

    ReplyDelete
  5. 使唔使買個電pump?我都想買個...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個唔使都得,我用踩下踩下嗰隻pump

      Delete
  6. 睇到ee都想落去玩埋一份,小朋友有水玩就最開心

    ReplyDelete
  7. 包包超人~~~ 好得意呀!!!

    ReplyDelete
  8. 係露台嗎?包媽屋企好大呀,有個私人泳池真係正~~

    ReplyDelete
  9. 好正啊!有天台真好呀,我都想買個,原因係八月尾去沖繩,LITTLE L未識用花灑沖涼,朋友教帶這種水池去,我諗緊買唔買呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個for沖涼應該太大個喎,richell有出吹氣浴盆,你可以考慮下呀。而且日本酒店大多有浴缸,浴缸沖得唔得呢?我仔第一次沖花灑已經唔驚,你話同佢玩水水(唔好話沖涼),試下同佢沖花灑!

      Delete
  10. 哇~~~太太太爽了,屋企有天台真好啊~~~
    其實我覺得包包冇咩變啊,都肥肥的 ,可愛 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 瘦左好多了.... 不過健康最緊要!

      Delete
  11. 有私人泳池真好, 不過相信明年要換大D啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實屋企有個再大D既... 但就煩D....

      Delete
  12. 好羡慕呀(心心眼中)
    包包水著look好好睇呀:)

    ReplyDelete
  13. 超人LOOK 真係好掂, 我都笑左.太可愛啦包包......哈哈!

    ReplyDelete