Monday 10 August 2015

包包第一次“食”buffet

為慶祝爺爺生日,我地一家人去左紅磡嘅都會海逸酒店食lunch buffet

快23個月嘅包包,其實已經幾乎食緊大人飯,所以呢日我都畀佢自己食“自助餐”!唔再係睇住我地食啦~

呢日我地決定唔揸車,同包包去坐西鐵!
查實係因為我地同姑媽佢地都有全月通,用得唔好嘥呀~

呢日同papa著父子裝,由停車場行去錦上路站



等緊車,影下相先


同表姐仔影相,包包真係大個左好多呀


西鐵好多人呀,所以無影相。轉個頭我地已經到左酒店 XD

去到先餵飽包少。我同佢一齊出去揀食物。
當然,
Mama係獨裁者,佢只可以喺熟食區選擇。

包包似乎未懂得發生緊咩事,都係mama我問佢好唔好,佢就話好 (其實佢咩都話好架)

之後揀左啲意粉同海洋意大利飯
而佢就爭住幫mama拎嗰隻好大隻嘅玻璃碟,真係滴晒汗 (^_^;)

酒店有提供兒童餐具。
估唔到啲意粉咁硬,包包唔鍾意食,反而大愛個海鮮飯。我試過,真係幾野味!


 食左半碗仔飯,我又同佢出去攞食物。其實mama係帶佢去湯麵個section,再畀佢揀餸 XD
埋位食左半碗麵就唔食了,應該都飽飽地

之後再帶包包去揀蛋糕!
包包最鍾意有cream嘅蛋糕,佢就揀左士多啤梨cream cake



包包居然可以食晒成件!
之後mama問佢食唔食雪糕,佢仲點晒頭!
又帶佢去攞雪糕,揀左cookies & cream


包包好乖呀,食左半杯就停,可能真係太飽啦~

佢食飽,mama先可以放縱咁食,其實我都係食冷盆同甜品多,仲有hd 雪糕呢~
我真係食得太少,好在有包包幫手,感覺上先抵啲,哈哈!






回程又係坐西鐵,人少啲可以影相。
其實已經兩點幾,係包包平時嘅午睡時間,但佢都好乖,坐足成程無扭計。可能佢太八卦,周圍望,一啲都唔悶架。仲係咁講Ar bi Ar bi, 我都唔太知佢講咩,會唔會係happy 呢?(^_^)


21 comments:

  1. 包包刷得咁就好啦,可以多啲一家三口去刷餐勁 :D

    ReplyDelete
  2. 叻仔呀, 睇包包姿勢, 自己餵食好叻叻豬呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 頭個幾啖好叻架, 之後就.............

      Delete
  3. Mama係獨裁者<--你一D都唔獨裁,我同燒腩仔食buffet,直情係唔會帶佢出去揀,全部由我揀畀佢食㗎咋﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,我想包包都有份選擇,咁佢都食得開心啲!其實end up都係我揀 XD

      Delete
  4. 八卦一問,個麵包超人袋裡面有咩?lolz

    ReplyDelete
    Replies
    1. 問得好!其實裡面有一張廿蚊紙同幾個coins。包包已經對錢有概念,佢知道買野要畀錢,出街要帶錢!我地買野佢會爭住畀錢!另一方面,都想佢習慣咩袋仔,同埋可多練習拉拉鏈呢!

      Delete
    2. 我地用慣credit card... XDDD

      Delete
  5. 幾個月前我們都帶個仔出去食過一次BUFFET,不過佢當時對我們的食物全無興趣。
    包包好型仔!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 幾個月前包包都對我地嘅食物無興趣架,但愈大個,佢就對大人食物愈有興趣,特別係蛋糕同雪糕,真係沒小朋友會唔鍾意呢

      Delete
  6. 我地有時都中意放假放車去錦上路再搭西鐵GA!!!! 真係好, 中意食O既小朋友係好可愛的~!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果西鐵直達既地方, 我地都好多時泊車去錦上路再搭西鐵
      小朋友都應該多坐公共交通

      Delete
    2. Me too,不會閒日好多時無位。

      Delete
  7. 包包好叻呀, 自己坐喺度乖乖咁食~~

    ReplyDelete
  8. 而家Anki大左我都搭返西鐵仲方便,又唔使煩泊車。

    ReplyDelete