Friday 28 August 2015

西貢魚排

上上個星期六,喺紅色暴雨警告下,我地同包包同啲朋友去左西貢魚排玩。

出門口時勁大風,但因為book晒野又難得約好晒啲朋友就照常出發。一早就要預備好包包嘅午餐(因為大人bbq唔啱佢食),又要準備游水嘅裝備,真係好多野帶!

去到西貢碼頭就坐大飛去魚排,幸好唔太大雨,但都勁大風。包包坐大飛一啲都唔驚,反而艾利絲驚驚地因為我唔識游水,我同老公講如果我同包包跌左落水你記得去救包包先,好無聊 XD

去到魚排,外面仍然落雨,小朋友佢地就食下零食,追追逐逐,玩下水槍咁啦
本來plan左上沙灘玩架,但天氣不似預期,就算雨停了都有點涼落唔到水 (好在帶左件風褸畀包包)。
 
 

咁上下時間就開始bbq,包包就食自家通粉,係咁二畀左兩啖腸仔佢試下。朋友中有個bb一歲半,佢媽媽竟然無準備午餐畀bb,同大人一齊食bbq食物!@_@ 個bb食腸仔雞翼食到lum lum 脷……
 

食飽包包就發現左呢個水桶,餘下嘅時間佢長期都痴住個桶玩水 (所以mama特登幫佢換埋泳衣)
 
 

 
其中一個黎魚排玩嘅原因,就係papa想玩wakeboard…… 點知包包見papa上船走左就爆喊,係咁叫爸爸、爸爸!
 
 
同佢解釋好似咩都聽唔到咁,於是mama畀佢飲左人生第一包維他菊花茶!從此,包包就愛上呢個黃色小盒子………
 
其他小朋友都換泳衣,一齊玩水桶同水槍,咁啱其中兩兄弟嘅泳衣同包包係一樣架……
 
飲完咩咪又唔記得左papa繼續玩……
叫佢睇papa玩wakeboard都唔理我呀~
 
 
papa既英姿
 
 

其間包包唔小心跌左支水槍落水呀!
 
 
我仲以為執唔返,同包包講無lu, 跌左就無架啦~好在個船家好好,特登駛架船幫我地執!其實我諗住等papa玩完wakeboard游去執XD

玩到三點左右,包包已經無電,我地就先走啦~
坐快艇時包包攰到伏喺papa度
 
 
 
上車即刻幫包包換衫,其實呢日好怕佢凍親。
唔使5分鐘訓左....
 
 
 
以為上魚排好多野玩,好失望呀~
下次咪攪….

12 comments:

  1. 但包包都好似玩得好開心咁呀~~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢玩咩都開心架!但真係又遠又多野拎,魚排又細,如果天氣好應該會好啲嘅

      Delete
  2. 去魚排... 我覺得大人會好玩D, 小朋友就... 我怕危險

    ReplyDelete
  3. 唔係呀!睇相好好玩,爸爸好滿足咁攬住個仔真好!
    歲半食bbq,而家Anki燒野食我都問定有無人煮飯,無我一定自己煮。我接受唔到正餐食燒雞翼

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都接受唔到囉.....
      後來都有分D包包既通粉畀個BB食呀

      Delete
  4. 包包有水槍玩真係好開心呀
    坐大飛一啲都唔驚 ==> 叻叻,我都好驚架,尤其係拋吓拋吓,我係細膽BB嚟架~
    包包係咪睇英雄片多,以為爸爸搭大飛走佬所以喊呀??哈哈(講笑~)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢真係以為爸爸走佬架.... 喊到好似生離死別咁....
      但一包菊花茶就唔記得左爸爸 XD

      Delete
  5. 跌落海救包包先, hahahhahhahaha
    我反而想知包爸點答你XD
    A: 梗係啦
    b: 唔得, 我唔可以冇咗你
    :-p

    ReplyDelete
  6. 包包玩水槍好開心咁~~

    ReplyDelete
  7. 我地都係直接俾BBQ 野食ET仔 XDDD

    ReplyDelete