Tuesday 1 September 2015

黃金海岸沙灘玩沙

上上個星期日,天氣大好,一於出動去沙灘。
近近地去左屯門黃金海岸

其實都知道水質唔靚,所以只會玩下沙跌下水
Mama我連泳衣都無著

有點潔癖嘅包包一向都唔鍾意沙,所以都想多啲帶佢去沙灘習慣下

一如我所料,去到沙灘再次樹熊上身


有左上一次去沖繩嘅經驗,我都知包包需要時間 warm up,當然仲有佢最信任嘅mama。


其實另一個令包包有點驚嘅原因,係啲浪都幾大,我都估唔到。人仔細細嘅佢,見到啲浪撲埋身,唔驚至奇。


於是mama決定唔玩水啦,玩沙啦~


一攞啲玩具出來,包包就從容好多,但都只係踎喺度玩


(如果可以remove左後面啲人就好啦)


玩玩下,我就叫包包坐啦


畢左成桶沙


Papa玩要同包包浸下水,因為真係太晒大熱



都真係好大浪架!



之後就上返沙灘玩沙



包包似乎真係有點潔癖,就算玩沙都成日浸隻手落水(整走啲沙)



玩水玩到成面都係呢~


玩多一陣就去食lunch啦~

希望包包下次無咁怕沙啦

4 comments:

  1. 玩多幾次就唔怕架喇。。天氣咁熱,見到水都想浸落去

    ReplyDelete
  2. 我諗我早你一日去,星期六早上無咁多人,包包好可愛。

    ReplyDelete
  3. 我諗我早你一日去,星期六早上無咁多人,包包好可愛。

    ReplyDelete
  4. 去多幾次就無問題,如果真係潔癖應該面有都唔OK

    ReplyDelete