Wednesday 21 January 2015

MyBB.com試用: GOO.N 日本大王紙尿片

抽中大王尿片我真係勁開心!老公仲話我終於抽中啲實際啲嘅野!

話說包包係用開綠p大碼,用左都好耐一直無事。但一個月前包包每朝訓醒就發現漏尿!冬天凍冰冰,一早起身就要同佢換過哂啲衫!雖然有開暖爐但都怕包包會冷親!

心諗可能包包肥左/高左,就攞左綠p加大試下,家裡都有sample, 點知都漏尿呀!

merries出名好,我無sample,買左貨裝大碼,貴係貴,只係夜晚用都ok嘅,可惜都漏呀!而merries係無xl可買!

向媽媽會求助,有媽媽話fitti同goon都好吸水,相比merries更吸水添!

我家有fitti xl 試用,用左兩晚真係無漏尿!
可惜係fitti xl勁難買,行左幾間supermarket同藥房都無!

於是我唯有買goon xl 試下,咦!果然無漏!
吸水力好好呀!
所以而家包包夜晚係用goon架!所以收到成包goon真係好開心呢!


產品特點:
- 維他命E表屠, 如雲朵般超柔軟
- 3D立體壓紋設計, 減少BB滲漏情況
- 全面使用透氣怛背層, 全日保持乾爽舒適

包包對個包裝好有興趣!佢好鍾意上面個bb




每塊片都有唔同公仔架!



而家換片,畀塊片包包佢就會拎去換片位,仲會幫手攞暖風機,好helpful架!


脾位包得好好!


其實包包用xl都唔算大,可能好快連p牌都要轉xl了!但xl又貴好多╮(╯_╰)╭


片片嘅綿觸感好soft,有比較先覺得綠p有點硬呢


雖然goon真係好過綠p, 但始於較貴,唯有夜晚先用啦~

9 comments:

  1. 真乖仔,ET仔知道要換片只會逃跑

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包都會走佬架,佢只係鍾意搬搬抬抬ja

      Delete
  2. goon好用呀, 啱脾仔粗的BB! 諵b仲係用緊moony L咋, 如果要轉XL都會轉goon, moony XL好少有得賣呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,日本片好似得goon有xl,但日本片通常大塊啲,所以諵b應該可以唔使咁快轉。其實可能goon L 碼包包都可能ok,但我又怕買左唔啱嘥錢

      Delete
  3. 每塊片都有唔同公仔,好QQ 呀 ^V^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,開頭我仲好奇怪點解每塊都唔一樣!

      Delete
  4. 南瓜仔仲用繄大碼尿片,包包已經加大碼尿片。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能包包鍾意飲水多尿尿ja……唔係因為佢肥啊!

      Delete