Monday 19 January 2015

包包16個月成長紀錄

包包16個月大的一日就在發燒中渡過 (>﹏<)

唔計包包病左時嘅表現來寫紀錄吧


睇醫生時磅重,居然同兩個月前一樣,10.7 kg! mama我實在唔太願意接受呢個數字,估計當時包包郁身郁勢又摸住牆有影響吧!
高度方面,勉強捉住包包度,發現佢已經高過80cm啦,我想大概82cm吧!


飲奶飲多左,6-7安,早晚各一次。
粥仔方面依舊麻麻,要玩具或睇迪士尼先肯食。而家間中會食飯,但食親飯佢都食好少。
最近包包為食左,見到mama食野好多時都想試下!但只限mama, 其他人佢係唔會為食。而且好多時佢試一啖就唔再食,好奇多於為食。
除了……橙……
包包一見到橙就雙眼發光,仲好心急要食,有時未搣皮都拎住咬,好攪笑。


病之前訓得好好架,一覺訓天光!
日間兩次nap

牙齒
六隻。下面兩隻門牙好似出緊黎, 生得好慢

活動能力

  • 勁鍾意行路,可以完全唔理我地自己係咁行!
  • 好鍾意玩樓梯,但佢唔夠力,要我地拖住,勁攰!
  • byebye, 飛吻,錫錫成日都會做,好sweet 架
  • 終於都肯hello,但都未必個個都肯hello
  • 最近聽到愛回家首歌會踏腳,好似dancing, 好攪笑又好可愛


認知能力
同上個月差不多

  • 有啲說話估同到佢識聽,例如我叫papa攞紙巾,包包會走去紙巾位置!
  • 問佢dog dog 喺邊,喺花園度會走去搵dog dog
  • 我話去kitchen,佢會急急腳走去門欄度要同我一齊入廚房
  • 迪士尼碟,之前包包有啲歌睇完無反應,但而家好多時睇到笑,中毒愈來愈深!唔鍾意嘅歌仲會吖吖吖指住remote叫我地轉歌!包少好難服侍!


語言能力

  • 呢期學識“ba”,老公叫佢ba佢就ba, 真係唔抵得呀!到我叫佢“ma”, 佢都係ba, 激氣!
  • 包包好多時都會mamamama,但唔一定叫緊我囉(=_=;)
  • 有兩次再次聽到佢叫爺爺yeh,但叫佢repeat又唔彩我
  • 見到dog dog, 我話dog, 佢會dak dak,我相信佢係想講dog dog
  • 仲識街街,曳曳,奶奶等,但唔知佢係咪真係識運用,有時肯講有時又叫極唔講
  • 除此之外,係勁多bb話,ee ur ur咁,我地揸車去元朗, 佢可以成程車係咁講野,係純正流利嘅bb話!

情感發展
上個月提到包包愈來愈曳,又容易發脾氣。而家我摸到佢性格,盡量佢發脾氣前就幫下佢,佢解決到就唔會發脾氣。倒亂行為我會由佢,因為愈NO佢就愈要做, 但玩完就要佢clean  up,所以今個月情況反而相比上個月好呢!只係病完後又要再tune過佢嘅情緒。
但性格依然急躁,叫佢等等有難道!

今個月好少相,影得最多應該係去澳門嗰時!

淘寶買嘅外套,點知勁大件,但就好warm。包包最鍾意玩papa嘅車匙!


古惑仔


有時又好老積

百厭星出現

仲要好招積咁樣


有人又好忙咁傾緊電話


而家睇圖認得dog, cat, rabbit, panda, duck


去澳門嘅相





MAMA的話

其實我都好擔心包包講野方面, 佢嘅情況應該相比同年紀慢。我希望包包快啲識講野,好似佢病咁,真係唔知佢邊度唔舒服,識表達就好啦~

雖然包包未識表達,但就聽得明我地好多說話,都叫有交流嘅,我地又會估下佢啲bb話講緊咩呢?佢愈多反應我就愈開心,包包真係好可愛!

不過最緊要都係身體健康啦~

19 comments:

  1. 件外套真係勁大件,哈哈,相信出年都仲啱著。。。我自己通常會淘定早一季既衫(因為反季買衫平一半),雖然到貨戈陣覺得好大件,但到啱季戈時又真係啱著,即係話,小孩轉眼間就成長了!
    身高體重都係一個好正常既成績呀,其實20個月既瞕瞕同16個月既包包差唔多咋
    bb話只會維持一個相當短的階段,你好快就會發覺,短短幾個月內,包包識既字會愈黎愈多,組織句子既能力愈來愈強,你可以倒過來會懷念他當初的「bb」話。曾經都擔心瞕瞕咁遲先識行,但而家有時都會想起佢四腳爬爬的可愛模樣。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 出年都啱著,抵呀,哈哈!
      希望包包快啲識講野啦,佢好似唔太願意學講野

      Delete
  2. 包包發展得好好呀,至於無重到,好多bb大大下都好似停左唔會好似以前重得咁明顯咁>..<
    包包好青靚白淨,靚仔,要身體健康呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但我抱佢又覺得重左架,唔通我老左?!

      Delete
  3. 有時會無啦啦識講好多架,慢慢嚟唔好心急啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我真係好心急架,好想好想快啲

      Delete
  4. 嘻嘻,包包一定好快不停講講講呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望包包快啲識講野啦,但好似唔太願意學講野

      Delete
  5. D 人話,識行先就會講野會慢D,識講野先就無行得咁好,所以唔需要擔心~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望包包快啲識講野啦,佢好似唔太願意學講野

      Delete
  6. 包包講嘢都唔算慢丫!同埋佢哋收收埋埋架咋, 會不定時出啲新嘢嚟surprise 你~
    包包白白淨好可愛, 開始似多咗爸爸喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,因為對眼愈來愈細XD
      而家仲有啲人話包包似爺爺呢!

      Delete
  7. 見到橙就雙眼發光,好搞笑呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲會好心急咁等食添!
      好耐無見你留言喎!

      Delete
  8. 可能下個月包包會突然識講好多野.........

    ReplyDelete
  9. 講嘢方面唔洗咁擔心嘅,最重要佢有同人溝通,交流。我個仔差唔多兩歲至講單字,跟住就學得好快啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢同人溝通就係bb話同吖吖吖呀咁,希望包包唔會太慢啦

      Delete
  10. O仔同包包剛相反,講野都算多(都係單音啦),但行就仲未好得!
    包包都算高呀,瘦就瘦D,但行型仔路線就剛好啦!最緊要健康。
    另外,包包認到好多字,好叻呀!我呢個HEA媽仲未開始教呢D。XD

    ReplyDelete